שתף קטע נבחר

לולולמון דחתה בקשה של קסטרו לייבא אותם לישראל

על רקע המשבר בקסטרו-הודיס, בקבוצה רוצים זיכיון למותג השייך לקטגוריה שחסרה לה - אופנת הספורט. פנייה בנושא לחברת לולולמון הפופולרית בתחום נענתה בשלילה בנימוק כי ישראל אינה בין יעדי החדירה של המותג

למרות המשבר בקסטרו -הודיס, בעלי הקבוצה מנסים להביא אליה מותגים חדשים. מנכ"ל הקבוצה, גבי רוטר, ובנו רון, המשנה למנכ"ל, יצאו ללונדון בשבוע שעבר לפגישה עם ראשי לולולמון. גורמים ישראלים כבר ניסו להיפגש עם הרשת אך לא הצליחו.

 

לולולמון: הרשת שעושה זהב מטייצים

קסטרו: ההפסד גדל ל-48 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019

קונים פחות: קבוצת קסטרו "זרקה" ביגוד בשווי 31 מיליון שקל

עסקת ענק: קסטרו השלימה רכישת 100% מקבוצת הודיס

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

מדובר באחת החברות הצומחות בתחום אופנת הספורט: הטייצים שלה, שנחשבים למחטבים, מבוקשים למרות מחיריהם הגבוהים. בקסטרו רוצים זיכיון למותג השייך לקטגוריה שחסרה בקבוצה, ובזכותה קבוצת פוקס (זכיינית נייקי ופוט לוקר) צולחת את המשבר בענף. עם זאת, נודע כי לקסטרו נאמר שכרגע ישראל אינה בין יעדי החדירה של המותג, וכי הישראלים יצטרכו להסתפק בקנייה אונליין – או בחו"ל.

   ()
לולולמון בלונדון

 

מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר. יצא ללונדון (צילום: דרור סיתהכל) (צילום: דרור סיתהכל)
מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר. יצא ללונדון(צילום: דרור סיתהכל)
 

אופנת הספורט יצאה בשנים האחרונות מחדרי הכושר אל הרחוב, וחילחלה ללבוש הקז'ואל תחת הקטגוריה של בגדי נוחות. לולולמון היא בין הבודדות שמכירותיה צמחו ברבעון הראשון ב-14%, ותסיים את השנה עם מחזור של 3.8 מיליארד דולר. לרשת 450 סניפים. המייסד, צ'יפ ווילסון, נחשב לאחד מ-500 עשירי העולם, עם שווי גבוה מ־4 מיליארד דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים