שתף קטע נבחר
 

פורשה משיקה בישראל קאיין קופה

יבואנית פורשה מתחילה בשיווק של רכב הפנאי-קופה. המחיר מתחיל ב-770 אלף שקלים ומגיע עד לכ-1.4 מיליון

ארבעה חודשים לאחר שנחשף מגיע פורשה קאיין-קופה לישראל - האח המעוצב של הקאיין המוכר. להערכת היבואנית, כ-80% מלקוחות הקאיין צפויים לבחור בגרסת קופה החדשה, על אף שזו יקרה בעשרות אלפי שקלים מהקאיין הרגיל.

 

פורשה קאיין קופה ()

גרסת הקופה נבדלת בעיקר בצללית, עם קורה קדמית בזווית חדה יותר וכמובן חלק אחורי שונה, עם גג משתפל לאחור המנמיך את הרכב ב-20 מ"מ. בקצה השמשה האחורית מותקן ספוילר חשמלי המתרומם לגובה של 13.5 ס"מ החל ממהירות של 90 קמ"ש. הדלתות והכנפיים מאחור עוצבו מחדש ומסייעות להרחיב את מתני הרכב בכ-2 ס"מ. נפח תא המטען קטן במעט מזה של הקאיין הרגיל, אך הקיבולת נותרה מכובדת עם נפח של 625 ליטרים.

 

פורשה קאיין קופה ()

עקב התקרה המשתפלת לאחור ולטובת שמירה על מרווח ראש מספק ליושבים שם, המושבים האחוריים הונמכו ב-3 ס"מ ונוספו שני שקעים בתקרה מעל ראשי הנוסעים. כל הגרסאות יצוידו כסטנדרט בגג שמש פנורמי, אם כי ניתן לבחור גם בגג עשוי קרבון.

 

הקאיין קופה יוצע בשלב ראשון בשלוש גרסאות מנוע. גרסת הכניסה (769 אלף שקלים) מצוידת במנוע 6 צילינדרים מוגדש בנפח 3.0 ליטרים, עם הספק מרבי של 340 כ"ס ותאוצה של 6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. מעליה תוצע ה-S עם מנוע כפול-מגדשים בנפח 2.9 ליטרים והספק מרבי של 440 כ"ס (969 אלף שקלים). בפסגת ההיצע יש את גרסת הטורבו (1.395 מיליון שקלים) עם מנוע V8 בנפח 4.0 ליטרים, גם הוא עם הגדשה כפולה והספק מרבי של 550 כ"ס (3.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש). כולן עם הנעה כפולה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית.

 

ברשימת האבזור ניתן למצוא חישוקים בקוטר "20 עד "22, מצלמות היקפיות, מתלים אדפטיביים והיצע מקיף של מערכות בטיחות אקטיביות. כאופציה ניתן לבחור בחבילות ספורטיביות המשפרות את הביצועים, העיצוב וצליל המנוע.

 

הכותב חבר מערכת iCar

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים