שברולט הציגה קורבט חדשה - צפויה להגיע לישראל
ג'נרל מוטורס חושפת קורבט חדשה ומהפכנית. אחת מאגדות התעשייה עוברת לתצורת מנוע מרכזי במטרה לנסות ולהתחרות לא רק במכוניות ספורט מוכרות, אלא אפילו באקזוטיקה אירופאית. ויש גם חידוש מקומי - UMI צפויה לייבא אותה ארצה
טאדג ג'וכטר, המהנדס הראשי של הפרויקט והאחראי על פיתוח הדגם מאז הדור החמישי, אמר כי "התצורה המסורתית של מנוע קדמי הגיעה למגבלות הביצועים שביכולתה לספק, וחייבה אותנו לצאת מאזור הנוחות שלנו ולפתח תצורה שונה מאפס. חלוקת המשקל האופטימאלית של תצורת מנוע המרכזי מקנה חווית נהיגה יוצאת דופן, החל מהיכולת להוריד את הכוח לאספלט ביעילות גבוהה יותר, ועד הפחתת משקל מהציר הקדמי שמאפשרת היגוי מדויק יותר מבעבר והיזון חוזר טוב משמעותית".
הוא הוסיף כי "יותר מכל, הנהג ממוקם בנקודת מרכז הכובד של המכונית, ובכך מתקבל חווית נהיגה שונה לחלוטין. עם הרבה יותר ביטחון על הכביש או במסלול. בפעם הראשונה שנהגתי באב הטיפוס אמרתי, אלוהים אדירים - זה בדיוק מה שרציתי שהקורבט תהיה. הביצועים, והיכולת הדינמית הם ברמה גבוהה יותר מכל דגם לפניה".
המעבר לצורה מרכזית חייבה את שברולט לפתח עם שלדת אלומיניום חדשה המאפשרת גם לשמור על משקל עצמי נמוך יחסית (1,530 ק"ג). גם המיתלים, עצמות עצה כפולות מלפנים ומאחור, עשויים ממתכת תעופתית על-מנת להפחית את המשקל הבלתי מוקפץ ולשפר בכך את היבוכלת והפידבק.
אלה נתמכים בבולמי זעזועים אדפטיבים עם אפשרות להגבהת החלק הקדמי לטותב מעבר פסי האטה. מערכת היגוי חשמלי פותחה במיוחד על-ידי בוש ו-ZF, בעוד מערכת הבלימה מגיעה מברמבו (קאליפרים עם 4 בוכנות ודיסקים בגודל 350-345 לפנים-אחור). הצמיגים: מישלין פיילוט ספורט 4S ( מלפנים 245/35 על חישוקי "19, מאחור 305/30 על חישוקי "20).
המנוע נותר V8 אטמוספרי (לא מוגדש) בנפח 6.2 ליטר עם 495 כ"ס, אך הוא משודך כעת רק לתיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד חדשה. לפי שברולט, תיבת הילוכים ידנית לא מתוכננת בקרוב. ההנעה אחורית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני.
שברולט עדיין לא מפרסמת נתוני ביצועים מלאים, פרט לכך שהזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אפילו בגרסת בסיס זו אורך פחות מ-3 שניות. נתון דומה לגרסת ZR1, החזקה בהיצע גרסאות הקורבט C7 היוצאת ושמציב אותה ראש בראש מול מיטב האקזוטיקה האירופית כמו פרארי F8 טריבוטו, למבורגיני הורקאן EVO ומקלארן 720S.
מבחינה עיצובית שומרת הקורבט על קווים חדים וזוויתים שאפיינו את קודמותיה, אבל הצללית שונה לחלוטין. בשברולט אומרים למשל כי החרטום הקצר משמעותית - שכן אינו נדרש להכיל את המנוע הגדול - מאפשר הזזת תא הנוסעים 42 ס"מ לפנים, באופן ששאב השראה (איך לא) ממטוס הקרב האמריקאי F35.
כונסי אוויר גדולים בפגוש הקדמי מיועדים להזרמת אוויר למצננים ומערכת הבלימה בעוד שצמד נוסף מאחורי הדלתות מזרימים אוויר למנוע. מסיטי אוויר מלפנים וספוילר אחורי מאפשרים לדברי שברולט כוח הצמדה של 180 ק"ג.
עיצוב הפנים כולל הגה ייחודי בעל שתי צלעות בלבד, שטוח בחלקו העליון והתחתון, כהומאז' לקורבט C4 של אמצע שנות ה-80. מאחוריו לוח מחוונים דיגיטאלי ("12) עם מד סל"ד גדול במרכז ואפשרות לתצוגת נתונים משתנה, בעוד שמימין מוצב מסך מגע המופנה כלפי הנהג. קונסולה גבוהה מפרידה בין המושבים ואמורה לחזק עוד יותר את תחושת הקוקפיט במטוס קרב. הקורבט מצוידת בצמד תאי מטען, אחורי וקדמי בנפח כולל של 357 ליטר - מקום לצמד תיקי גולף או לחלקו המרכזי של הגג הפריק.