שתף קטע נבחר

העתיד של ביטוחי הרכב כבר כאן – ביטוח רכב VAR של כלל מגן ומטפל בכם בזמן אמת, בלי שתצטרכו לעשות כלום

לא בכל יום אפשר להגיד שעולם ביטוחי הרכב עובר מהפכה של שירות, עם מוצר אחד שחוסך מהלקוחות את כל הטרחה. הפעם, אין ספק שמדובר בחוויה שעדיין לא נתקלתם בה: כלל VAR בעל כלים טכנולוגיים מתקדמים, ליווי צמוד ותנאים מצוינים, שהפכו אותו לביטוח הרכב החדשני ביותר בישראל. איך תוכלו לנהוג בראש שקט, עם הביטוח שיגן עליכם בזמן אמת?

אחד התפקידים החשובים ביותר של ביטוח, אם לא החשוב ביותר, הוא לגרום לנו להרגיש בטוחים. כשמדובר בביטוח רכב, השאיפה של כל נהג ונהגת בישראל היא לנהוג בראש שקט, מתוך ידיעה שבכל מקרה שלא יתרחש, יש רשת ביטחון מקיפה ומתקדמת שתגן עלינו.

 

אחרי שנים בהן ביטוחי הרכב עבדו באותו אופן: תאונה (לא עלינו...), החלפת פרטים, תיעוד עצמאי, פנייה לחברת ביטוח, תשלום במוסך, השתתפות עצמית, בקשה לחברת הביטוח לכיסוי העלויות - וחוזר חלילה, עולם ביטוחי הרכב עובר מהפכה של ממש ב-2019, עם שירות חסר מתחרים - כלל VAR מבית כלל ביטוח.

 

   (צילום: באדיבות כלל ביטוח ופיננסים)
(צילום: באדיבות כלל ביטוח ופיננסים)

מה הופך את כלל VAR לשירות חדשני, שמבטיח חוויית שירות שעדיין לא נראתה בישראל?

 

דיווח וטיפול בזמן אמת - בעזרת מצלמת רכב ואפליקציה חדשנית

הבסיס לשירות החדשני של כלל VAR הוא מצלמת רכב מתקדמת, אותה מקבלים המבוטחים עם שליח עד הבית, ללא עלות. המצלמה משולבת עם אפליקציית נקסאר פורצת הדרך, וכאשר תתחילו (או תסיימו) לנסוע, המצלמה מתחילה (או מסיימת) לפעול בהתאם, בלי מאמץ מצדכם.

 

במקרה של תאונה, האפליקציה מדווחת Online לנציגי כלל, אשר מלווים את המבוטחים ומסייעים להם. במידת הצורך, הנציגים מפעילים שירותי הצלה, שירותי גרר, מונית עד הבית ורכב חליפי - כל זאת ללא תוספת תשלום וללא כל טרחה מצדכם. הנתונים מועברים בזמן אמת גם לסוכן הביטוח, כדי להבטיח טיפול יעיל ומהיר.

 

תאונה היא אירוע שעשוי להכניס את הנהג למצב של מצוקה פיזית ומנטלית - ולכן, חלק חשוב מהמטרות של כלל VAR הוא לחסוך למבוטח את המשימות הדחופות והביורוקרטיות בעת תאונה: תיעוד מפורט, דיווח, הזמנת שירותי גרר והסעה, ועוד.

 

השירות החדשני ממשיך במוסך - תשלום ישיר, ללא השתתפות עצמית

כחלק מהליווי הצמוד והאישי של המבוטח לאחר תאונה, הטיפול והתשלום במוסך ההסדר עבור המבוטחים בכלל VAR נעשה באופן ישיר על ידי כלל ביטוח מול המוסך, ללא צורך במעורבות הלקוח.

 

בנוסף, התיקון אינו כולל תשלום השתתפות עצמית, ללא קשר לסיבת התאונה והאחראי לה.

 

  (צילום: באדיבות כלל ביטוח ופיננסים)
(צילום: באדיבות כלל ביטוח ופיננסים)
 

הבשורה הצרכנית - מקסימום הגנה, מינימום ביורוקרטיה ומעורבות מצד המבוטח

הבשורה האמיתית של כלל VAR היא הצבת הלקוח במרכז - לראשונה, המבוטח מקבל את השירות באופן יזום, מבלי שיפנה בעצמו לחברת הביטוח. ניהול התביעה והטיפול בלקוח מציב סטנדרט חדש של שירות, עם ליווי אישי וצמוד, ללא ביורוקרטיה או בקשות לתשלומים נוספים במהלך הדרך.

 

הרעיון שמאחורי כלל VAR מבוסס ממקרים אמיתיים ומתסכלים במיוחד, שכל אחד מאיתנו יכול לדמיין: באחד המקרים, לקוח היה זקוק להזמנת אמבולנס בזמן אמת, אשר ככל הנראה הצילה את חייו, ובמקרה נוסף, לקוח שהיה מעורב בתאונה בה ניסו להפיל עליו את האשמה, על אף שלא היה אשם.

 

אלפי הלקוחות שהצטרפו לכלל VAR מדווחים על חוויית שירות מתקדמת ומהפכנית, שעדיין לא נראתה בתחום ביטוחי הרכב. כלל VAR מעניקה מעטפת הגנה ושמירה על הלקוח בכל עת, דואגת לצרכיו בנקודות הכי קריטיות בהן הוא זקוק לחברת הביטוח שלו, וכל זאת עם מינימום ביורוקרטיה ומעורבות מצידו.

 

כלל VAR אף הוכרז בתור מוצר השנה של חברת Superbrands בתחום החדשנות בקטגוריית הביטוח לשנת 2019. התואר מוענק בכל שנה על בסיס סקר בקרב אלפי צרכנים ופאנל מומחים בתחום השיווק והצרכנות.

 

   (צילום: באדיבות כלל ביטוח ופיננסים)
(צילום: באדיבות כלל ביטוח ופיננסים)
  

רוצים להתחיל לנהוג בראש שקט? לפרטים נוספים על כלל VAR הקליקו כאן >>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים