שתף קטע נבחר
 

ניסאן ליף בישראל: החל מ-165 אלף שקל

באיחור ניכר מתחילה יבואנית ניסאן לשווק את הדור השני של המשפחתית החשמלית. הליף החדשה תציע ביצועים טובים יותר, מרחב מחיה עדיף וטווח נסיעה צנוע של 270 ק"מ

שנתיים לאחר שנחשפה, ניסאן ליף נוחתת בישראל ותנסה להתמודד מול מתחרות כמו יונדאי איוניק EV. המכונית החשמלית הנמכרת בעולם, עם יותר מ-400 אלף יחידות מאז הושקה לראשונה ב-2009, הצליחה הרבה פחות בישראל עם 41 יחידות בסך הכל שנמכרו כאן.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הליף זונחת את העיצוב העגלגל והייחודי של הדור הראשון, ומחליפה אותו בקווים הזוויתיים בדומה לקו העיצוב העדכני של היצרנית - דבר המסייע לקטנת מקדם הגרר (ל-0.28cd), ובכך להפחתת צריכת האנרגיה ורעשי הנסיעה. עיצוב הפנים התעדכן עם הגה שלוש צלעות בשרני, צג דיגיטלי גדול ("7) בלוח המחוונים, בורר הילוכים בצורת חוגה, ומסך מגע בגודל "8 עם צימוד עם Apple CarPlay ו-Android Auto.

 

ניסאן ליף ()

מבחינת מידות, בסיס הגלגלים נותר כבעבר (270 ס"מ), אך היא ארוכה ב-4.5 ס"מ (449 ס"מ) ורחבה בשני ס"מ (179 ס"מ). בכך היא אמורה להציע מרחב מחייה טוב יותר. תא מטען גדל ב-65 ליטר (435 ליטר בסך הכל).

 

המנוע החשמלי מפיק 150 כ"ס ו-32.6 קג"מ (41 כ"ס ו-6.7 קג"מ יותר מהדגם הקודם), העוברים ישירות לגלגלים הקדמיים. הם מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות (3.6 שניות פחות), בדרך ל-144 קמ"ש מירביים.

 

ניסאן ליף ()

הליף מצויידת במערכת e-Pedal המאפשרת לשלוט בתאוצה ובהאטת המכונית דרך דוושת התאוצה בלבד, על-ידי מערכת בלימה רגנרטיבית לטעינת המצברים הנכנסת לפעולה בעת עזיבתה. היא מסוגלת לספק כוח בלימה של עד 0.2G, פי ארבע מבלימת מנוע בנזין או דיזל, ומאפשרת לדברי היצרנית להימנע משימוש בדוושת הבלם ב-90% מהמקרים בנהיגה יומיומית.

 

מצברי ליתיום-יון בקיבולת 40 קוט"ש (10 קוט"ש יותר) מאפשרים טווח נסיעה של 270 ק"מ בין טעינות (על פי תקן WLTP). טעינת המצברים בעמדה מנוהלת (7.2 קילוואט) אורכת כשש שעות, ובשימוש בעמדה מהירה (DC50) יאפשר למלא את הסוללה מ-20% ל-80% בתוך שעה בלבד.

 

ניסאן ליף ()
רשימת האבזור כוללת מפתח חכם, מצלמות היקפיות, בקרת אקלים וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית והתראת סטייה מתיב ושטחים מתים. באירופה מוצעת גם מערכת בטיחות מתקדמת יותר, הכוללת שמירה על נתיב ופונקציית זחילה בפקקים לבקרת השיוט האדפטיבית, אך זו לא מוצעת בישראל.

 הכותב חבר מערכת iCar

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים