בקרוב: חנות ייעודית למותג האיפור היוקרתי Nars
המותג מבוקש על ידי שוחרות ומבינות איפור ומתחרה בעולם במובילות מ.א.ק של אסתי לאודר ובמחירים גבוהים יותר. היבואנית "לילית" מתכוונת להיכנס לראשונה לתחום הקמעונאי עם פתיחת חנות ייעודית בארץ
מותג האיפור האייקוני Nars שבבעלות שיסיידו עומד להגיע לישראל. היבואנית "לילית" מתכוונת להיכנס לראשונה לתחום הקמעונאי עם פתיחת חנות ייעודית למותג. על הכוונת: קניון רמת אביב, שחיזק בשנה האחרונה את מעמדו כמרכז הבוטיקים של תעשיית הביוטי עם פתיחת החנויות לקוסמטיקה של שאנל וארמני.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
שאנל תפתח בוטיק ביוטי ראשון בישראל
איפור, בשמים ומראות אינטראקטיביות: חנות ארמאני ביוטי בישראל
מותגי האיפור שחייבים להגיע לישראל
Nars הינו מותג אמריקאי בן 25 שנה. השנה, במסגרת חגיגות ה-25, מוציאה החברה סדרה של 75 שפתונים. המותג מבוקש על ידי שוחרות ומבינות איפור ומתחרה בעולם במובילות מ.א.ק של אסתי לאודר ובמחירים גבוהים יותר. מייקאפ עמיד של Nars נמכר באתר הבית ב-49 דולר, לעומת 36 דולר למאק שגם הוא מותג לא זול. סומק רגיל ב-30 דולר מול 25 במאק, וצללית ב-19 דולר מול 17 דולר במאק.
מה יהיו המחירים בישראל?
"אמנם מדובר במותג פופולרי ונחשב, אבל החדרתו לישראל בתקופה קמעונאית מאתגרת כל כך מחייבת השקעות במהלכים אוף ואון ליין כדי להפכו לנחשק. המבחן יהיה בחוויית השירות ובתמחור בהשוואה לחו"ל ובשוק התחרותי של איפור בכלל ואיפור מקצועי בפרט", מעריכה דנרה וולט, מומחית לתעשיית הקוסמטיקה.
מ"לילית" - יבואנית שיסיידו, פאקו רבן, לה פריירי, פופה, אסנס ועוד - לא נמסרה תגובה.