ציפור מעודכנת: בירד מחדשת את הקורקינט השיתופי
החברה משלבת מהיום גרסה חדשה של הקורקינט המוכר, ותחליף בהדרגה את הכלים שיצאו מכלל שימוש. החידוש הגדול לדברי החברה: מבנה קשיח מבעבר וסוללה עמידה יותר ובעלת טווח כפול
חברת הקורקינטים השיתופיים בירד משיקה היום (ה') את הגרסה החדשה לכלי הוותיק, שכ-2,500 ממנו מפוזרים ברחבי העיר תל אביב. לדברי בירד, הכלים החדשים ישולבו בצי הקיים ויחליפו בהדרגה את הכלים הקיימים כאשר אלה יצאו מכלל שימוש. תחת שם הדגם "Bird One" מבטיחה החברה עמידות גבוהה משמעותית מזו של מתחרותיה הישירות, לרבות שיפורים לרוב.
החל בשלדה בסיסית חדשה שאמורה להאריך את חיי הכלי - ולמנוע שברים - פי ארבעה מהדגם הקודם, דרך מערך בלמים חדש עם כבלים חבויים, צמיגים "חצי מוצקים", תאורה משופרת וצג שונה, לצד סוללה שתציע טווח נסיעה כפול (50 ק"מ לדברי בירד). ל-One "מערכת אחסון אנרגיה ייחודית המספקת עמידות נגד גשם ואבק" והוא אמור להשתלב בצי הכלים השיתופיים גם בשווקים אחרים ברחבי העולם.
לדברי בירד, הגרסה החדשה לקורקינט השיתופי יוצאת לאחר כמעט שנתיים של תגובות מצד לקוחות ו"עשרות מיליוני נסיעות ניסיון" שנועדו לאפשר את הנסיעה הנוחה ביותר "במטרה לעמוד בדרישות השטח המגוונות של העיר". על הפיתוח היה אחראי המרכז האמריקאי של החברה.
לדברי יניב ריבלין, מנכ"ל החברה, ה-One הוא "הקורקינט החשמלי המתקדם והבטוח ביותר בתעשייה בתחום הנסיעה השיתופית. זאת, כדי לשים את הרוכב במרכז ואת חווית הנסיעה בקורקינט. ישראל מהווה שוק חשוב ואסטרטגי עבור החברה, ואנו רואים מספרי שימוש יוצאי דופן עד כה. נמשיך להעניק לציבור הישראלי את הפתרון התחבורתי הטוב ביותר כדי להפחית את השימוש ברכב הפרטי", אמר ריבלין.