גרסת בסיס לאודי E-טרון החשמלי - כאן בתחילת השנה
רכב הפנאי החשמלי של אודי שעלה לאחרונה על הכביש המקומי זוכה לאח מוזל ובעל ביצועים צנועים יותר. צפוי להגיע ארצה תוך מספר חודשים
אודי תציע גרסת בסיס לרכב הפנאי החשמלי, E-טרון,
עם יחידת הנעה חלשה יותר, טווח נסיעה מצומצם אך גם תג-מחיר נמוך יותר - בין היתר במטרה לאפשר לו להתמודד מול מרצדס EQC
המשווק באירופה במחיר אטרקטיבי יותר. לישראל הוא יגיע בתחילת השנה אך המחיר עדיין לא נקבע.
צילום: כליל ליאון רחפן: עמיר טרקל הפקה ועריכה: רותם גרוזוביק
יחידת ההנעה כוללת שני מנועים חשמליים, אחד לגלגלים הקדמיים ואחד לאחוריים, אך בהספק נמוך בכ-100 כ"ס - עם 308 כ"ס העוברים לכל הגלגלים. בהתאם, הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 189 קמ"ש, 1.3 שניות יותר ו-11 קמ"ש פחות מהגרסה ששווקה עד כה.
השינוי המשמעותי ביותר הוא מצברים קטנים יותר – בקיבולת 71 קוט"ש לעומת 95 קוט"ש, דבר המשפיע על טווח הנסיעה שעומד על 300 ק"מ בין טעינות, 100 ק"מ פחות. הוא גם מאפשר שימוש בעמדת טעינה מהירה של עד 120 קילווואט (לעומת 150), כך שזמן הטעינה ל-80% זהה ועומד על כחצי שעה.
אודי e-טרון