אודי במתקפת ספורט - תציג שישה דגמי RS חדשים
חטיבת הביצועים של אודי תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה שש גרסאות RS ספורטיביות לשישה דגמים שונים. כולם עם מנועים מוגדשים, כולם עם הנעה כפולה-קבועה וצפי להגיע אלינו במהלך 2020
אודי תציג בתערוכת פרנקפורט - שתפתח שעריה לתקשורת ב-10.9 ולציבור הרחב ב-14.9 - נבחרת דגמי RS חדשים, גרסאות קצה ספורטיביות מבית חטיבת הביצועים המפורסמת של היצרנית. ויש גם בשורה משמחת לבעלי האמצעים שבין הקוראים: כולם צפויים להגיע ארצה במהלך 2020.
הצגת הדגמים בתערוכה תהיה בסימן חגיגות חצי יובל ל-RS2, המכונית הראשונה של אודי לשאת את צמד האותיות RS (ר"ת Renn Sport, ספורט-מוטורי בתרגום חופשי). נזכיר כי גרסת הקצה ל-80 אוונט (סטיישן) מ-1994 פותחה ויוצרה עבור אודי על-ידי פורשה, עשתה שימוש במנוע חמישה צילינדרים בנפח 2.2 ליטר שקיבל מגדש טורבו גדול וחילץ ממנו 315 כ"ס.
הכוח עבר לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת שישה הילוכים ידנית והנעה כפולה-קבועה (קוואטרו) המפורסמת של היצרנית, ביצועי מכונית הסטיישן התמימה יחסית למראה היו מסחררים לאותה תקופה וגם כיום, 25 שנים מאוחר יותר, נחשבים למצוינים: זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות, נתונים דומים (אז) למכוניות ספורט דוגמת פורשה 911 ושברולט קורבט, עם מהירות מרבית של 262 קמ"ש. פורשה גם שיפרה את מערכות המיתלים והבלמים והתקינה את סימן ההיכר הויזואלי של המכונית – מראות צד וחישוקים קלים מה-964 טורבו.
אודי לא פרסמה עדיין מידע טכני על הדגמים שיוצגו מלבד צלליות. הרשימה תכלול RSQ3 חדש שיוצג בגרסת Q3 רגיל או ספורטבק דמוי-קופה, עם מנוע החמישה צילינדרים המוגדש של היצרנית. עוד צפויה להתייצב בדוכן גרסה עדכנית ל-RS4 הנוכחית אחרי מתיחת פנים מתכוננת, דומה לזו שעברה לאחרונה ה-A4 עליה היא מבוססת. זו תמשיך לנצל את יכולתה של יחידת ה-V6 בנפח 2.9 ליטר כפולת המגדשים.
הבאות בתור הן גרסאות קצה ל-A6 סטיישן (אוונט), A7 ספורטבק ו-Q8. שלושתן יעשו שימוש במנוע V8 בנפח 4.0 ליטר כפול-מגדשים מבית פורשה (גרסאות טורבו לקאיין ופנמרה), בנטלי (בנטיאגה וקונטיננטל GT) ולמבורגיני אורוס. בהתאם למאבק מול המתחרים הגרמנים, חטיבת M של ב.מ.וו ו-AMG של מרצדס, ניתן לשער שההספק יעמוד על כ-650 כ"ס.