שתף קטע נבחר

רוכבת על הטרנד: רשת הסטוק תשווק מוצרי חשמל בליסינג

הרשת תציע מוצרי חשמל ביתיים של חברת אלקטריקל בליסינג תפעולי. המודל המומלץ מתומחר ב-149 שקל בחודש ל-5 שנים במימון חוץ בנקאי, לחבילה של מכונה ומייבש כביסה, מקרר, טלוויזיה, תנור וכיריים

רשת "הסטוק" חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת אלקטריקל למכירת מוצרי חשמל לבית בליסינג תפעולי. הרשת תפעיל תצוגה ב-5 מ-25 סניפיה, אך תמכור את המוצרים דרך קטלוג בכל הסניפים.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

מוצרי חשמל בליסינג: למי זה כדאי?

חוגלה קימברלי תשלם 20 מיליון שקל על חיתולים פגומים

פשרה בייצוגית: חניה חינם בשרונה מרקט לשעתיים

 

אלקטריקל מציעה מגוון מוצרי חשמל ביתיים על בסיס תשלום חודשי קבוע, שלפי החברה כולל את מחיר המוצר, הובלה, הרכבה, אחריות ושירות תיקונים מלא.

 

לדברי עופר ברק, מבעלי הסטוק, המודל מתאים במיוחד למשפחות צעירות: 149 שקל בחודש לחמש שנים במימון חוץ בנקאי, לחבילה שכוללת מייבש כביסה, מכונת כביסה, מקרר, טלוויזיה 32 אינץ', תנור וכיריים. חבילת המוצרים הזו תוצג בחמשת הסניפים, ובקטלוג תהיה גם חבילה רחבה יותר (249 שקל בחודש), וכן אפשרות לקנות מוצרים בודדים.

סניף הסטוק בראשון לציון (צילום: אלי דסה)
סניף הסטוק בראשון לציון(צילום: אלי דסה)
 

לפי תמחור החבילה הבסיסית, הצרכן ישלם בסך הכל 8,940 שקל לשישה מוצרי חשמל. מבדיקה שערכנו בעבר באתר החברה גילינו שלעיתים קרובות המחירים בחבילה דווקא גבוהים יותר מאשר בקניית כל מוצר בנפרד.

 

לדברי אלעזר ון-שפיגל, היזם והבעלים של חברת אלקטריקל, "נכון שכל מוצר בנפרד יעלה כנראה 10% פחות, אבל אנשים משלמים 99 שקל לחודש על ביטוח תיקונים". עם זאת, צרכנים רבים לא עושים ביטוח למוצרי חשמל (בין היתר בגלל חשש לנוכלויות בתחום), ועבורם הרכישה עשויה להיות פחות משתלמת.

 

כיוון שמדובר למעשה בהלוואה (המימון הוא ממיטב דש), בתום חמש השנים יש להשיב את המוצרים לחברה, או לחילופין להמשיך להשתמש בהם, תמורת סכום חודשי מופחת ב-25%, או לרכוש אותם, בתמורה ל-250 שקל למוצר.

 

אפשר לצאת מהעסקה לפני סוף התקופה, החל מהחודש ה-19, אבל לשם כך יש לשלם מקדמה שכוללת את עלויות ההובלה ואת ששת החודשים האחרונים לעסקה + קנס יציאה שגובהו תשלום של חודשיים לכל שנה שנותרה להסכם.

 

ון-שפיגל מפעיל כבר כמה חודשים אתר אינטרנט שמוכר מוצרי חשמל בשיטה הזאת. "יש לנו קונים דרך האתר", הוא מסביר, "אבל היה לנו חשוב להיכנס לחנויות, כי יש אנשים שעוזר להם לראות את המוצר. אנחנו נמצאים במו"מ עם רשתות נוספות, ורוצים להגיע בחצי השנה הקרובה ל-150 נקודות".

 

שימו לב שהחברה משכירה מותגים כמו מידאה ונורמנדה, אך לא מציינת את שמם באתר האינטרנט שלה. בחנויות שמות המותגים יצוינו, אם כי החברה מתחייבת למפרט ולא מותג. לפי עופר ברק, "למעט כמה מותגים בעלי שם, רוב המותגים בשוק הם במילא 'מותגי מדבקה', שמיוצרים באותו מפעל תחת שמות אחרים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים