שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו X5 היברידי-נטען: מכירה מוקדמת החל מ-600 אלף שקל

רכב הפנאי הגדול יסופק ללקוחות רק בעוד מספר חודשים אך ניתן כעת לרכישה מוקדמת. הטווח החשמלי גדל פי 3, המחיר עלה ב-14 אלף שקלים לעומת הדגם היוצא

ב.מ.וו מתחיל לשווק את ה-X5 45e, גרסה היבירידית נטענת לרכב הפנאי, שהייתה הפופולאריות ביותר בדגם היוצא. תג המחיר עומד על 599 אלף שקל, מחיר זהה ל-X5 הרגיל למרות רשימת אבזור עשירה יותר וגבוה ב-14 אלף שקלים מהדגם היוצא שעבר התייקרות ניכרת בתחילת השנה. המסירות ללקוחות יחלו בנובמבר.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

יחידת ההנעה משלבת מנוע טורבו-בנזין בעל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר (286 כ"ס), במקום מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (245 כ"ס) ב-X5 40e היוצא. המנוע החשמלי נותר זהה (113 כ"ס) וכך גם השידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. ההספק המשולב עומד כעת על 394 כ"ס (81 כ"ס יותר) ומאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות ו-235 קמ"ש מרביים, 1.2 שניות פחות ו-25 קמ"ש יותר.

ב.מ.וו X5 45e ()

קיבולת הסוללות צמחה מ-9.2 ל-24 קוט"ש והיא מעניקה עכשיו טווח נסיעה של 77 ק"מ נקיים מזיהום, כמעט פי שלושה מהדגם היוצא. מיקום הסוללות מקטין את נפח תא המטען ב-150 (500 ליטר) ואינו מאפשר התקנת שורת מושבים שלישית.


ב.מ.וו X5 45e ()

גרסה זו תשווק רק ברמת האבזור הגבוהה הכוללת צמד מסכי "12.3, האחד משמש כלוח מחוונים והשני כמסך מגע , מצלמות היקפיות עם תצוגת תלת מימד, ריפודי עור עם כיוון חשמלי חימום ואוורור לקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, חלון שמש, מפתח חכם עם צג נתונים, סגירת דלתות רכה, חישוקי "21 קלים ומתלי אוויר אדפטיביים.

 

אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, התראת שטח מתים (כולל תיקון אקטיבי), ותאורה אדפטיבית.

 

הכותב חבר מערכת iCar

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים