ב.מ.וו X5 היברידי-נטען: מכירה מוקדמת החל מ-600 אלף שקל
רכב הפנאי הגדול יסופק ללקוחות רק בעוד מספר חודשים אך ניתן כעת לרכישה מוקדמת. הטווח החשמלי גדל פי 3, המחיר עלה ב-14 אלף שקלים לעומת הדגם היוצא
יחידת ההנעה משלבת מנוע טורבו-בנזין בעל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר (286 כ"ס), במקום מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (245 כ"ס) ב-X5 40e היוצא. המנוע החשמלי נותר זהה (113 כ"ס) וכך גם השידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. ההספק המשולב עומד כעת על 394 כ"ס (81 כ"ס יותר) ומאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות ו-235 קמ"ש מרביים, 1.2 שניות פחות ו-25 קמ"ש יותר.
קיבולת הסוללות צמחה מ-9.2 ל-24 קוט"ש והיא מעניקה עכשיו טווח נסיעה של 77 ק"מ נקיים מזיהום, כמעט פי שלושה מהדגם היוצא. מיקום הסוללות מקטין את נפח תא המטען ב-150 (500 ליטר) ואינו מאפשר התקנת שורת מושבים שלישית.
גרסה זו תשווק רק ברמת האבזור הגבוהה הכוללת צמד מסכי "12.3, האחד משמש כלוח מחוונים והשני כמסך מגע , מצלמות היקפיות עם תצוגת תלת מימד, ריפודי עור עם כיוון חשמלי חימום ואוורור לקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, חלון שמש, מפתח חכם עם צג נתונים, סגירת דלתות רכה, חישוקי "21 קלים ומתלי אוויר אדפטיביים.
אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, התראת שטח מתים (כולל תיקון אקטיבי), ותאורה אדפטיבית.
הכותב חבר מערכת iCar