פורשה טייקן החשמלית: כך היא נראית מבפנים
יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית חושפת את עיצוב הפנים של החשמלית הראשונה שלה - עם שורת מסכים במקום מחוונים אנלוגיים
פורשה חושפת תמונות ראשונות של תא הנוסעים וסביבת הנהג בטייקן החדשה, חשמלית ראשונה למותג שצפויה להתחרות בין היתר בטסלה מודל S. בהתאם, המכונית הגרמנית מציגה סביבת נהג דיגיטאלית לחלוטין. היא תוצג רשמית בעוד כשבוע וחצי וצפויה להגיע לישראל ברבעון הראשון של השנה.
עיצוב הפנים חדש ושונה לחלוטין מהמקובל ביצרנית, עם שלושה רכיבים בלבד שמגיעים מהדגמים הרגילים - גלגל הגה שלוש צלעות עם בורר מצבי נהיגה, שעון זמן אנלוגי בחלק העליון של הקונסולה ומתג הפעלה (הנעה בכל הדגמים האחרים) משמאל להגה. מאחורי ההגה יש לוח מחוונים דיגיטאלי ענק ("16.8) עם מד כוח המחליף את מד הסל"ד האייקוני במרכז, ואפשרות בחירה בין ארבע תצוגות שונות.
הקונסולה המרכזית כוללת צמד מסכי מגע - עליון בגודל "10.9 המאפשר שליטה במערכת השמע, הניווט וכיול מערכות שונות של הרכב, והתחתון לבקרת האקלים או לתצוגת מצב הסוללה. כאופציה מוצע מסך מגע נוסף מול הנוסע מלפנים המאפשר הפעלת מערכת שמע, ניווט וטלפון, כמו-גם מסך נוסף לנוסעים מאחור ("5.9) לשליטה בבקרת האקלים.
פורשה תציע בחירה עשירה לדיפון וריפוד לרבות כאלה העשויים מעלי זית או סיבי פוליאסטר ממוחזרים, המאפשרים הפחתה של 80% CO2 שנפלט בתהליך הייצור. הרצפה עשויה מחומר ממוחזר מרשתות דייגים.