שתף קטע נבחר
 

מרצדס: גרסאות היברידיות-נטענות לרכבי הפנאי

היצרנית הגרמנית חושפת גרסאות היברידיות נטענות לרכבי הפנאי GLE שיצוייד מעתה במנוע טורבו-דיזל ומצברים גדולים פי שלושה. טווח הנסיעה החשמלי: כ-100 ק"מ. ה-GLC מקבל עדכון צנוע יותר

מרצדס חושפת גרסאות היברידיות-נטענות ל-GLE ול-GLC לאחר מתיחת פנים שעבר לאחרונה. שני רכבי הפנאי ינחתו כאן ברבעון השני של 2020.

 

מרצדס GLC GLE ()

ה-GLE350de עושה שימוש במנוע ארבעה צילינדרים טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר (194 כ"ס) המשודך למנוע חשמלי עם 136 כ"ס ותפוקה משולבת של 320 כ"ס. היחידה היברידית משודכת לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית (לעומת שבעה הילוכים בדגם היוצא) והנעה כפולה עם אפשרות לחלוקת כוח משתנה לפנים–אחור.

 

מרצדס GLE350de ()

המנוע החדש מאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות בדרך ל-210 קמ"ש מרביים. המנוע החשמלי ניזון ממצברים בקיבולת 31.2 קוט"ש המאפשרים טווח נסיעה חשמלי של בין 90 ל-99 ק"מ עד מהירות של 160 קמ"ש, טווח חשמלי גדול פי שלושה מהדגם היוצא. בדומה לגרסאות היברידיות-נטענות של מתחריו הגרמנים, ב.מ.וו X5 ואודי Q7, גם הוא לא מאפשר שורת מושבים שלישית המוצעת בגרסאות הרגילות.

 

מרצדס GLC GLE ()

ה-GLC300e שומר על מנוע ארבע צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (211 כ"ס) בעוד המנוע החשמלי התחזק ב-7 כ"ס (122 כ"ס). התפוקה המשולבת נותרה ללא שינוי - 320 כ"ס - אך גם כאן יש תיבת תשעה הילוכים אוטומטית במקום שבעה בעבר, והיא מאפשרת קיצוץ של 0.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (5.7 שניות) ו-230 קמ"ש מרביים (8 קמ"ש יותר). קיבולת המצברים גדלה מ-8.7 קוט"ש ל-13.5 קוט"ש דבר המאפשר טווח נסיעה של בין 39 ל-44 ק"מ לעומת 34 ק"מ בדגם היוצא, למהירות של עד 130 קמ"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים