שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו X1 מעודכן - החל מ-249 אלף שקל

רכב הפנאי הקטן של היצרנית הגרמנית נוחת בישראל לאחר מתיחת פנים, עם הבדלים קלים בעיצוב ותוספת אבזור בגרסאות הבכירות. יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי וגם תג המחיר דומה

ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את ה-X1 שעבר לאחרונה עדכון, במטרה לסייע לו להתמודד מול מתחרים עדכניים כמו וולוו XC40 ו אודי Q3. תג המחיר מתחיל ב-249 אלף שקל.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

השינויים העיצוביים כוללים סבכה גדולה יותר, יחידות תאורה עדכניות ופגוש קדמי שונה עם צמד פתחי אוורור מושחרים ומודגשים ופסי לד במקום פנסי הערפל העגולים. בתא הנוסעים יש אפשרות למסך מגע בגודל "8.8 (תצוגה נשלטת חוגה ביוצא) בקונסולה המרכזית, אך רק בגרסאות בכירות. גרסת הבסיס תצויד במסך תצוגה קטן מבעבר בגודל "6.5.

 

ב.מ.וו X1 ()

רשימת האבזור של גרסת הבסיס צנוע כבעבר ונעדרת בקרת אקלים מפוצלת למשל, בקרת שיוט או מצלמת נסיעה לאחור (המוצעות רק בגרסאות הבכירות), ומסתפקת בחלון שמש וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, התראה לסטייה מנתיב, עירנות נהג ותאורה דינמית.

 

גרסת הביניים (X-ליין ב-259 אלף שקל) מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "18 והגרסה הבכירה (אקסקלוסיב ב-279 אלף שקל) מוסיפה מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית ומחוממים ודלת תא מטען חשמלית.


ב.מ.וו X1 ()

יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי - טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (140 כ"ס) או ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר עם 192 כ"ס. שניהם משודכים לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית. הביצועים נותרו זהים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות ו-201 קמ"ש מרביים למנוע החלש, 7.6 שניות ו-224 קמ"ש לחזק. המנוע הגדול מוצע רק ברמת האבזור הבכירה במחיר 295 אלף שקל. באירופה משווקת גם גרסה היברידית-נטענת, אך עוד לא הוחלט האם זו תוצע גם בישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים