אמזון חתמה על הסכם הפצה עם דואר ישראל
הדואר יפיץ את החבילות של ענקית הסחר המקוון בארץ - הן אלה שיגיעו מחו"ל והן אלה שירכשו מסוחרים בישראל. משמעות ההסכם: הכנסות של עשרות מיליוני שקלים לדואר ישראל
דואר ישראל יפיץ את החבילות של אמזון בישראל. ענקית הסחר המקוון חתמה עם דואר ישראל על הסכם, לפיו החבילות שירכשו ישראלים גם דרך אמזון בחו"ל וגם דרך הפלטפורמה של אמזון בישראל, יופצו ללקוחות המקומיים באמצעות דואר ישראל. למעשה, הדואר יבצע את כל השילוח של חבילות אמזון - הן אלה שיגיעו מחו"ל והן אלה שירכשו מסוחרים בישראל באמצעות ענקית הסחר המקוון.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
שחקנית מפתיעה: עדיקה תמכור באמזון ישראל
אמזון בישראל: השילוח המקומי החל, המוכרים נחשפים
משמעות ההסכם היא הכנסות של עשרות מיליוני שקלים לדואר. בשלב זה אמזון לא מתכננת לפתוח מחסנים לוגיסטים בישראל, וככל הנראה תשלח מחו"ל לישראל דרך מרלו"גים (מרכזים לוגיסטיים) במדינות שכנות. אותן חבילות שיוזמנו מחו"ל יגיעו למרלו"ג במדינות זרות, ומשם יועברו למרלו"ג של דואר ישראל - שיהיה המפיץ הבלעדי של החבילות לבתי הלקוחות.
אחרי הבחירות אמורה אמזון להשיק את הפלטפורמה שלה בישראל. בשבועות האחרונים נערכה החברה להשקה, וביקשה מהחברות שהתקשרו איתה לקבל הנחות ומבצעים לראש השנה. העמוד הישראלי כבר עלה לאוויר, ואמזון כבר החלה לבצע בדיקות למוכרים הישראלים במטרה לבחון האם הם עומדים בסטנדרטים של זמן השילוח ואיכות המשלוח.
אמזון מקיימת תחרות בין הסוחרים על הבאנרים בעמוד הבית, ומבטיחה לסוחרים שיציעו את ההנחות והמחירים הטובים ביותר לצרכן, קידום בעמוד הראשון של האתר, ללא תשלום.
מדואר ישראל נמסר: "אנחנו מנועים מלהגיב בנושאים עסקיים".