ב.מ.וו X6M - נחשפת חלקית על המסלול
תמונות ופרטים ראשונים על הגרסה החזקה ביותר בהיצע רכב הפנאי הגרמני נחשפים. יצויד ביחידת V8 כפולת-מגדשים עם יותר מ-600 כ"ס והנעה כפולה-קבועה מתוחכמת
ב.מ.וו חושפת תמונות ופרטים ראשונים על ה-X6M, גרסת קצה לדור השלישי של מייסד קטגוריית הפנאי-קופה הצפוי להתמודד מול מתחרים כמו פורשה קאיין קופה טורבו,
מרצדס GLE63 קופה
ואודי RSQ8.
חשיפה רשמית צפויה לסוף השנה הנוכחית או תחילת השנה הבאה.
למרות מדבקות הסוואה, ניתן להבחין שגרסת M נבדלת מה-X6 הרגיל בפגושים שונים עם פתחי אוורור גדולים מלפנים ומסיט אוויר עם רביעיית מפלטים בולטים מאחור, כמו-גם מראות צד שונות וחישוקים ייחודיים צבועים שחור. תא הנוסעים יהיה דומה לגרסה הרגילה, אך יציע מושבים תומכים יותר וגרפיקה שונה ללוח המחוונים הדיגיטאלי. יהיה גם בורר הילוכים מצופה עור במקום גימור הקריסטל הנוצץ והגה עם מתגי M1 ו-M2 צבועי אדום המאפשרים מעבר מהיר למצב נהיגה קבוע מראש.
למרות מדבקות הסוואה, ניתן להבחין שגרסת M נבדלת מה-X6 הרגיל בפגושים שונים עם פתחי אוורור גדולים מלפנים ומסיט אוויר עם רביעיית מפלטים בולטים מאחור, כמו-גם מראות צד שונות וחישוקים ייחודיים צבועים שחור. תא הנוסעים יהיה דומה לגרסה הרגילה, אך יציע מושבים תומכים יותר וגרפיקה שונה ללוח המחוונים הדיגיטאלי. יהיה גם בורר הילוכים מצופה עור במקום גימור הקריסטל הנוצץ והגה עם מתגי M1 ו-M2 צבועי אדום המאפשרים מעבר מהיר למצב נהיגה קבוע מראש.
יחידת ההנעה תבוסס על V8 בנפח 4.4 כפול מגדש טורבו בו מצוידת ה-M5 וה-M8 בשתי רמות הספק - כ-600 כ"ס בגרסה הרגילה ו-625 כ"ס בגרסת קומפטישן. המנוע ישודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה. ספק אם זה האחרון יאפשר את ניתוק הגלגלים הקדמיים מכוח המנוע בדומה ל-M5 ול-M8, אבל הוא כן יציע אפשרות כיול שונה למערכת ההנעה עם מצב שטח ייעודי לנסיעה בדרכים עם מקדם אחיזה נמוך.
שינויים נוספים נוגעים לכיול מיתלים ייחודי, אם כי עוד לא ברור האם יהיו אלה קפיצי פלדה או כריות אוויר, בלמים גדולים יותר עם אופציה לדיסקים מקרבון וצמיגי פירלי P-זירו דביקים לעומת קונטיננטל פרימיום-קונטקט 6 בדגם הרגיל.
ב.מ.וו X6M