לראות ולקנא: ניסאן מעדכנת את הפטרול
היצרנית היפנית מעבירה את הפטרול עדכון שני הכולל שינויי עיצוב קלים, ריפודי עור שונים ותוספת מערכות בטיחות. אצל שכנינו במפרץ הוא ישווק כבר מהחודש הבא. אלינו הוא לא צפוי להגיע
השינויים העיקריים בגרסה העדכנית הם יחידות תאורה עדכניות, סבכה גדולה יותר ופגוש קדמי אגרסיבי עם פתחי אוורור מודגשים, בעוד שמאחור יש מעתה ניקל-קישוט המחבר בין הפנסים. בתא הנוסעים יש כעת ריפודי עור שונים, צג נתונים דיגיטאלי גדול יותר ("7) בלוח המחוונים וקונסולה מרכזית הכוללת שני מסכי מגע (במקום מסך בודד בדגם היוצא) - עליון לניווט ומצלמות היקפיות, תחתון למערכות הרכב לרבות מיזוג ובידור, עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. מתחת משענת היד יש תא עם אפשרות קירור אותה יעריכו ללא ספק בשוקי היעד.
גם אבזור הבטיחות שודרג עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב ושטחים מתים. שינוי נוסף אותו מציינת היצרנית הם תוספת חומרי בידוד המסייעים להפחתת רעשי רוח ודרך.
הפטרול ימשיך להתבסס על שלדת סולם ומערך מיתלים נפרדים מלפנים ומאחור, לעומת סרנים חיים בהם צויד הפטרול הקודם ששווק כאן. כאופציה מוצעת מערכת בולמי זעזועים הידראולים ייחודית לפטרול, המחוברים האחד לשני ומאפשרים בכך הקשחה או ריכוך בהתאם לסוג הלחץ המופעל עליהם (סיבוב או ספיגת שיבוש), ומבטיחים נוחות והתנהגות משופרות בכביש ובשטח.
מנועי הבנזין נותרו ללא שינוי - V6 ותיק בנפח 4.0 ליטר (הזרקת בנזין רב-נקודתית) עם 275 כ"ס ו-V8 בנפח 5.6 ליטר (הזרקה ישירה) עם 400 כ"ס. מיכל דלק בנפח 140 ליטר אמור לאפשר טווח נסיעה ראוי. שני המנועים משודכים כבעבר לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית ותיבת העברה עם אפשרות בחירה בין כפולה קבועה (אחורית בבסיסה המעבירה את הכוח לפנים כשנדרש), כפולה בחלוקה שווה לפנים-אחור והילוך כוח. יש גם נעילת דיפרנציאל אחורית ובורר נהיגה עם ארבעה מצבים (כביש, שלג, חול וסלעים) המשנה את תגובת יחידת ההנעה, בקרת המשיכה והיציבות לתוואי הנבחר.