הטנדר הגדול של פורד יהיה החזק בקטגוריה
הטנדר העדכני של פורד מקבל שדרוג למנוע ולתיבת ההילוכים ההופכים אותו לחזק בקטגוריה, עם יכולת הגרירה הגבוהה ביותר. מערכות בטיחות יוצעו מעתה כציוד תקני
פורד חושפת פרטים מלאים על מתיחת הפנים
לסדרת הטנדרים סופר-דיוטי הכוללת את ה-F250
וה-F350
המשווקים אצלנו. הגרסאות העדכניות ינחתו בישראל בסוף הרבעון הראשון של השנה במטרה להתמודד מול מתחרים אמריקאים חדשים – ראם המשווק
כאן ושברולט סילברדו
ששיווקו יחל בתחילת השנה.
מנוע V8 טורבו-דיזל בנפח 6.7 ליטר (מכונה Power Stroke) מקבל שינויים כמו מערכת הזרקת דלק בלחץ גבוה יותר ועדכון למגדש הטורבו לצד בוכנות חדשות. אלה מאפשרים לו להיות החזק בקטגוריה עם 475 כ"ס, 30 כ"ס יותר משברולט ו-75 כ"ס יותר מהראם 3500HD. גם נתון מומנט, 145.2 קג"מ, גבוה ממתחריו הישירים: ב-20.7 קג"מ מהסילברדו וב-7.2 קג"מ מהראם.
המנוע ישודך לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית המחליפה את השישה בדגם היוצא, ותיבת העברה עם הנעה אחורית לכביש, כפולה לשטח והילוך כוח. אלה מאפשרים לו את כושר הגרירה הטוב בקטגוריה המגיע ל-16.8 טון באמצעות התקן גרירה המוצב בארגז, 900 ק"ג יותר מה ראם 3500HD המחזיק הקודם בתואר. לדברי פורד, גם יכולת הגרירה באמצעות וו גרירה רגיל היא הגבוהה ביותר ועומדת על 11 טון. יש להדגיש שבישראל מוגבל כושר הגרירה של כל הטנדרים האמריקאים ל-3.5 טון.
הבדלי המראה צנועים ומסתכמים בסבכה קדמית, יחידות תאורה וחישוקים שונים. השינוי החשוב ביותר הוא אבזור בטיחות התקני הכולל מעתה בלימה אוטונומית (עם זיהוי הולכי רגל), התראה על סטייה מנתיב ושטחים מתים, כולל כיסוי של העגלה הנגררת. בקרת שיוט אדפטיבית תוצע כאופציה בדגמים הבכירים. יש גם אפשרות לסיוע בחניה עם נגרר (ללא ידיים על ההגה באמצעות חוגה הקובעת את זווית הנגרר) ותוספת אבזור כמו טעינה אלחוטית לסמארטפון ושקעי USB-C.
פורד F250