שתף קטע נבחר
 

סובארו הציגה לבורג חדשה

דור שני של גרסת הסטיישן לאימפרזה נחשף בתערוכת טוקיו. השיווק הופסק בישראל לפני כשנה וחצי ולא ברור עדיין אם יחודש

סובארו חושפת בתערוכת טוקיו לבורג חדשה, דור שני לגרסת הסטיישן לאימפרזה ששיווקה אצלנו הופסק בתחילת 2018 בשל הצלחה מועטה. ביפן מתחיל השיווק באמצע 2020 ובהמשך תוצע גם באירופה. עוד לא ברור האם תגיע אלינו.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

למרות שהיא מוגדרת על-ידי בשלב זה כאב-טיפוס, הלבורג הוצגה כסדרתית לכל דבר ועניין, עם מראה זוויתי במופגן המקנה לה מראה מודרני ודינמי מבעבר. יחידות התאורה הפכו צרות וחדות יותר, הסבכה הקדמית שונתה ויש חישוקי "18 קלים ייחודיים. מאחור נוסף ספוילר בקצה דל תא המטען. בסובארו לא שכחו את כונס האוויר המזוהה עם דגמיה המוגדשים במרכז מכסה המנוע, לטובת הזרמת אוויר למצן הביניים (אינטרקולר).

 

סובארו לבורג ()

עיצוב הפנים לא נחשף עדיין בתמונות אך הוא אינו טומן בחובו שינויים ניכרים. כן יש לצפות לשילובי צבעים-גוונים חדשים וחומרים איכותיים מבעבר. מסך מגע עדכני עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto יהיה ציוד תקני כמו-גם מערכות הבטיחות המתקדמת EyeSight, שלא הוצעה בדגם הקודם ששווק בישראל. זו כוללת בלימה אוטונומית (כולל בנסיעה לאחור), שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטח מתים.

סובארו לבורג ()

 

כבסיס תשמש הפלטפורמה ה"גלובאלית" של היצרנית בה נעזרת גם האימפרזה העדכנית, אך כאן בכיול נוקשה יותר האמור לתרום להתנהגות כביש חדה ומדויקת מבעבר. עוד מציינת סובארו כי בחרטום יותקן מנוע בוקסר טורבו-בנזין חדש בנפח 1.8 ליטר. המשך שרשרת ההנעה יכלול תיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה-קבועה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים