לנד רובר דיפנדר ופלקסווגן טוארג - בעתיד גם עם ביצועים
יצרניות הרכב הבריטית והגרמנית יציגו גרסאות קצה לרכבי הפנאי-שטח שלהן, הצפויות לעלות לכביש בעוד כשנה וחצי. הדיפנדר יקבל לראשונה בהיסטוריה גרסת ביצועים, פולקסווגן תחזיר את ה-R לטוארג אחרי עשור של היעדרות
הדיפנדר שזונח בדגם החדש - שהוצג רק לאחרונה - לראשונה את שלדת הסולם והסרנים החיים לטובת מכלולים מודרניים כמו מרכב אחוד ומיתלים נפרדים, מאפשר לדברי לנד רובר לשלב בו מנוע עוצמתי במיוחד עם פוטנציאל ביצועים מרשים, בגרסת קצה שתכונה ככל הנראה SVR.
היצרנית טרם פרסמה פרטים טכניים פרט לכך שהוא יעשה שימוש במנוע V8 בנפח 4.4 ליטר טווין-טורבו בנזין המוכר של ב.מ.וו. למרות שהמנוע הזה מסוגל לייצר יותר מ-600 כ"ס בחלק מגרסאות M של היצרנית ממינכן, ההספק המרבי המשוער ברכב השטח הבריטי ינוע סביב ה-500 כ"ס. המנוע הזה ישמש בהמשך גם את ריינג' רובר, ריינג' רובר ספורט ויגואר F-טייפ העתידיים, במקום יחידת V8 עם מגדש-על הוותיקה שהגיע מפורד, בעלת הבית הקודמת של JLR.
השידוך יהיה לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, ככל הנראה בכיול שונה מהדגם הרגיל, אך עדיין עם הילוך כוח כמו המתחרה הגרמני. מערך המיתלים, ההיגוי והבלמים, צפוי לעבור שדרוג מתבקש על מנת לתמוך בתוספת הכוח והמהירות.
פולקסווגן תציג גרסת R לטוארג העדכני, עשור לאחר הפסקת ייצור גרסת הביצועים האחרונה שהוצעה ברכב הפנאי הגרמני, ה-R50. בעת השקת הגולף החדשה (דור 8) אישרה פולקסווגן כי הטוארג יהיה הדגם הבא לקבל טיפול של חטיבת R, והראשון של מחלקת הביצועים מוולספורג עם יחידת הנעה היברידית-נטענת.
מלבד זאת לא אושרו כל פרטים אודות הגרסה החדשה. כן ניתן לשער כי כבסיס תשמש יחידת V6 מוגדשת של הקונצרן (בנזין או דיזל) עם תוספת מנוע חשמלי והספק משוער שיעמוד על יותר כ-450 כ"ס. רשימת האבזור שמוצעת כאופציה גרסאות הרגילות, לרבות מוטות מייצבים אקטיביים והיגוי אחורי, יוצעו כנראה כציוד תקני, כמו גם שינויים למערכת הבלימה ההיגוי וכיול שונה למיתלי האוויר.