שתף קטע נבחר
 

נחשפת חלקית: קיה אופטימה חדשה

היצרנית הקוריאנית חושפת דור חדש ועדכני למשפחתית הגדולה שלה, עם עיצוב ייחודי ודינמי מבעבר. לישראל היא צפויה להגיע רק בתחילת 2021

קיה חושפת טיזר לאופטימה חדשה, דור שלישי למשפחתית הקוריאנית הגדולה מאז החליפה את המג'נטיס, שתוצג רשמית בחודש דצמבר. לישראל היא צפויה להגיע רק בתחילת 2021 בגרסאות היברידיות, בניסיון להתמודד עם המתחרות המודרניות בקטגוריה.

 

קיה אופטימה ()

היצרנית הקוריאנית מפרסמת בינתיים רק תמונות מוצללות של המכונית החדשה. באירוע עיתונאים מצומצם שנערך בקוריאה לפני כשנה, קיבלנו הצצה לאב-טיפוס הכולל את העיצוב הסופי, אז נראה כי היא מאמצת מראה דינמי וכוחני בהרבה מהאופטימה היוצאת. בין היתר, כולל העיצוב סבכה קדמית שונה מזו של דגמי קיה אחרים, המזכירה לוע של לוויתן, עם יחידות תאורת לד בצורת האות Z המשתלבות בה, ומכסה מנוע ארוך. חלקו האחורי של הגג משתפל בחדות, ומייצר בכך מראה דמוי קופה. יחידות התאורה האחוריות פרוסות לכל רוחב דלת תא המטען ומסייעות בכך ליצירת אשליית רוחב.

 

קיה אופטימה ()

קיה פרסמה גם איור של תא הנוסעים, הכולל קונסולה גבוהה בין המושבים הקדמיים - המסייעת לתחושת ישיבה נמוכה, כמקובל בדגמי הקטגוריה. במרכזה חוגה המחליפה בורר הילוכים מסורתי. בנוסף, יש לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע גדול בחלק העליון של הקונסולה המרכזית, המאפשר מיעוט מתגים.

 

קיה אופטימה ()

את הפרטים המלאים שומרת היצרנית להשקה הרשמית, אבל ניתן לשער כי היא תעשה שימוש בפלטפורמה המשותפת ליונדאי סונטה שנחשפה מוקדם יותר השנה. האחות הקוריאנית מוצעת עם מנועי בנזין 2.5 ליטר (191 כ"ס) ו-1.6 ליטר מודגש (180 כ"ס) בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הגרסה ההיברידית מפיקה 195 כ"ס משילוב בין מנוע 2.0 ליטר בנזין ומנוע חשמלי בשידוך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית.

 

הכותב חבר מערכת iCar

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים