בעקבות התחרות: סופר-פארם תפתח מגה-סניפים חדשים בהשראת רשת ספורה
בתכנון: סניפים גדולים עם חוויית קנייה שמדמה רשתות למכירת מוצרי טיפוח בחו"ל ויכללו גם עמדות טיפולים. הסניף הראשון: במתחם G בראשל"צ
שינוי הכיוון של סופר-פארם : הרשת תקים מגה סניפים חדשים, עם חוויית קנייה שמדמה רשתות למכירת מוצרי טיפוח בחו"ל. המודל: סניפי הדגל של ענקית הקוסמטיקה Sephora, כמו זה שבניו יורק.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מלחמת הפארמים ועליית מותגי הטיפוח: האם הצרכנים מרוויחים מזה?
סופר-פארם תייבא קוסמטיקה מחו"ל ותקצץ מותגים
רשת סמארט-פארם נסגרת - סופר-פארם נכנסת לחנויות שלה
בסניפים יהיו עמדות למגוון טיפולים, כמו מניקור־פדיקור, טיפול שיער או עיצוב גבות. נבחן אף כי אלה יינתנו בחלק מהמקרים כהטבה או חינם.
גם עיצוב הסניפים יהיה משודרג. סניף ראשון כזה ייפתח במחצית הראשונה של 2020 במתחם G בראשל"צ ויתפוס שתי קומות ו-1,300 מ"ר - פי שלושה מסניף ממוצע של הרשת.
הקומה הראשונה - בה פועל סניף סופר-פארם רגיל, שיתרחב - תוקדש כולה לנושא הביוטי: עמדות משודרגות של מותגים מובילים בהם יוצעו הטיפולים. בקומה השנייה תהיה מחלקת דרמו-קוסמטיקה גדולה - תחום צומח המשלב בין עולמות הבריאות והיופי. כן יהיו מחלקה דנטלית, מחלקת תינוקות, וכמובן בית מרקחת, ליבת הפעילות של סופר-פארם.
ההשקעה בשדרוג חוויית הלקוח נדרשת נוכח התחרות ב-Be (לשעבר ניו־פארם), שבסניפיה החדשים נותנת דגש על עיצוב וביוטי. עם זאת, גורמים בסופר-פארם טוענים שהם מכוונים לרכישות הקוסמטיקה של ישראלים בחו"ל, כשמתברר שאלו מונעים לרכישה לא רק על ידי המחיר, אלא גם על ידי חוויית הקנייה ברשתות הזרות.
דני לוזון, משנה למנכ"ל הרשת, אמר ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet: "מדובר בחוויה משודרגת. בעידן שבו התחרות גוברת - הן מצד החנויות בחו"ל, עקב עלייה מתמדת בתנועת הנוסעים מישראל, וגם כאשר האפשרויות באונליין עבור הצרכנים גדלות כל הזמן - חשוב לנו להמשיך להשקיע בחוויה הפיזית, לחדש ולהפתיע. בכל העולם רואים שבקוסמטיקה אין תחליף ליכולת להתנסות, לגעת ולהריח".
פריסת החנויות בקונספט החדש תתבצע גם בקניון עיר ימים נתניה, ממילא ירושלים וקניון מודיעין.