ניסאן סנטרה חדשה: כאן ב-2020
היצרנית היפנית חושפת דור חדש למשפחתית הפופולרית בצפון אמריקה, והדגם הנמכר ביותר שלה שם. כשתנחת כאן במחצית השנייה של 2020 היא תציע עיצוב עדכני, תא נוסעים איכותי מבעבר ומערכות בטיחות מתקדמות
ניסאן חושפת סנטרה חדשה, דור שמיני למשפחתית היפנית המשווקת בצפון אמריקה, והיא הדגם הנמכר ביותר של המותג ביבשת עם יותר משישה מיליון יחידות. שיווק בישראל יחל במחצית השנייה של 2020.
העיצוב החיצוני מיישר קו עם האלטימה (משפחתית גדולה), וכולל יחידות תאורה צרות בחרטום, סבכת V בולטת וקורת C חדה ומודגשת בפס שחור, המייצרת אשליית תנועה. יש גם ספויילר צנוע על דלת תא המטען, ואפשרות לראשונה לצבע מרכב דו גווני – שחור לגג ולמראות.
תא הנוסעים התעדכן עם לוח מחוונים שונה הכולל מסך גדול לתצוגת נתונים ("7), גלגל הגה שטוח בחלקו התחתון, פתחי מיזוג עגולים בקונסולה המרכזית ומסך מגע "8 בחלקה העליון, עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto לעומת "7 בהתקנה מקומית בסנטרה היוצאת. היצרנית מבטיחה שיפור באיכות החומרים עם אפשרות לדיפוני עור עם תפרים כתומים למשל, גימורים דמויי קרבון וגם מושבים שונים המבטיחים שיפור בנוחות ובתמיכה.
גם אבזור הבטיחות שודרג, עם 10 כריות אוויר (לעומת 6 בדגם הקודם) ומערכות בטיחות מתקדמות שלא הוצעו בגרסה ששווקה כאן, לרבות בלימה אוטונומית (כולל בנסיעה לאחור), בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית והתראת סטייה מנתיב, שטח מת ועירנות נהג.
הסנטרה מצויידת במנוע 2.0 ליטר בנזין אטמוספרי המפיק 149 כ"ס ו-20.2 קג"מ, 19 כ"ס ו-2.5 קג"מ יותר מנוע 1.8 לטר בדגם היוצא. הוא משודך לתיבת הילוכים רציפה, בכיול חדש על מנת לספק אופי פעולה טבעי יותר. ניסאן גם מבטיחה שיפור באיכויות הדינמיות תודות לפלטפורמה חדשה הכוללת מתלה אחורי מודרני, מפסק סרנים רחב יותר וגג נמוך יותר המאפשרים מרכב כובד נמוך יותר, כמו גם מערכת תגבור חשמלי להגה במקום אלקטרו הידראולי בדגם היוצא.
ניסאן סנטרה