ניסאן מיקרה חדשה - באיחור ניכר ומחיר גבוה יותר
ניסאן מתחילה לשווק את המיקרה החדשה, לא פחות משלוש שנים לאחר שהוצגה לראשונה. תג המחיר יהיה גבוה מבעבר ויתחיל ב-80 אלף שקלים לידנית, 100 אלף שקלים לאוטומטית
שלוש שנים לאחר השקתה בתערוכת פריז, ניסאן מיקרה
חדשה (דור 5) עושה עליה (מאוחרת). תג המחיר התייקר ומתחיל כעת ב-80 אלף שקלים לגרסה ידנית ו-100 אלף שקל לאוטומטית.
הכותב חבר מערכת iCar
בדקנו והחלטנו: זו מכונית הסופר-מיני הטובה בישראל
יונדאי i20 מול סיאט איביזה
המיקרה החדשה מיוצרת עבור ניסאן בפס היצור של רנו בפלינס-סור-סיין צרפת, בשונה מהדגם היוצא שהגיע אלינו מהודו. למרות שהיא מבוססת על פלטפורמת הדגם הקודם ולא על זו המודרנית המשמשת את הקליאו (CMF-B) היא גדולה מהמיקרה המוחלפת כמעט בכל ממד.
יש תוספת של 17.5 ס"מ לאורך (400 ס"מ), כשמונה ס"מ לרוחב (174.5 ס"מ), אך ממד הגובה הצטמצם ב-5.5 ס"מ (145.5 ס"מ). בסיס הגלגלים גדל ב-7.5 ס"מ (252.5 ס"מ), וגם לתא המטען נוספו 35 ליטר (300 ליטר).המיקרה תוצע רק עם מנוע שלושה צילינדרים מוגדש בנפח 1.0 ליטר עם 100 כ"ס (20 יותר מ-1.2 ליטר בדגם היוצא) ומשודך כבעבר לתיבת חמישה הילוכים ידנית או תיבה אוטומטית-רציפה. גם נתון המומנט צמח ב-3.5 קג"מ ל-14.7 קג"מ (16.3 קג"מ בידנית) בסל"ד נמוך משמעותית. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות בידנית (קיצוץ 2.8 שניות) ו-13 שניות לאוטומטית (1.5 שניות פחות מבעבר), בדרך ל-183 קמ"ש מרביים (13 קמ"ש ו-22 קמ"ש יותר בהתאמה).
רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת מסך מגע בגודל "7 עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto ובקרת שיוט. אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית והתראת סטיה מנתיב בהתקנה מקומית. הגרסה הבכירה (105 אלף שקל) תוצע רק בשידוך לתיבה הרציפה והיא מוסיפה גם פנסי ערפל, שמשות אחוריות כהות, חישוקי "16 קלים כמו גם מערכות מקוריות להתראה על סטייה מנתיב ותאורה דינמית.
הכותב חבר מערכת iCar
ניסאן מיקרה