טמפו חוסכת בתיווך: תמכור משקה מוגז ישירות לצרכן
חברת המשקאות תציע מינוי לפיקסי, מים מוגזים בטעמים בבקבוקים של 275 מ"ל, באתר אינטרנט ייעודי. העלות: 60 שקל בחודש ל-12 בקבוקים כולל משלוח, הוזלה של ארבעה שקלים ליחידה
טמפו תציע מינוי לפיקסי, מים מוגזים בטעמים בבקבוקים אישיים (275 מ"ל). העלות: 60 שקל בחודש ל-12 בקבוקים, כולל משלוח ומתנה. המחיר הנמוך, חמישה שקלים ליחידה במקום תשעה, נובע מהוויתור על תיווך הרשתות והפיצוציות. המינוי יוצע באתר אינטרנט ייעודי, והלקוח יוכל לבחור זמני משלוח וטעמים.
העוף המטוגן חוזר: הסניף הראשון של KFC ייפתח בנצרת
אסם על הסימונים האדומים: יהיו מוצרים שיתייקרו
במי נביעות בטעם אבטיח - אין מיץ אבטיח, יש אגס
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מכירות המשקאות ללא אלכוהול נחלשו השנה ב-2.3%, לצד 1.8% גידול כספי בגלל עליית מחירים. משקאות מוגזים עדינים (פיקסי ושוופס) נמכרים ב-35 מיליון שקל בשנה לפי סטורנקסט (השוק המבורקד בלבד). פיקסי אישי תופס רבע משוק המשקאות האישיים.
לדברי ענת סגל, מנהלת משקאות ללא אלכוהול בטמפו, "כולם רוצים מכירה ישירה כחלק מעידן השופינג אונליין".
למה המארז כולל שי?
"ההפתעה - תיק, גרביים, בגד - היא חלק מחוויית המותג, שמקושר לאופנה. עשינו פעם מכירה במיני-סייט דומה, והכל חוסל".
שתייה לא קונים בסופר?
"בקבוקי זכוכית אישיים הם יותר צריכת אימפולס. ניתן גם חוויה - שם הלקוח על המארז, אירועים. רצינו לייצר נאמנות, קשר עם הצרכן, לא רק לדלג על הקמעונאי".
תוסיפו עוד מותגים?
"אולי. זיהינו ביקוש גם למשלוחי סן פלגרינו הביתה, וגם ל-XL".
לשטראוס ותנובה מיזמים דומים. לשטראוס אפליקציית הטבות לצד קפסולות ומוצרי תמי 4 אונליין; ותנובה מציעה ערכות אפייה באתר eaty. בעולם יש מינוי להכל, ממוצרי טיפוח ועד בגדים בהשאלה, אבל לפי מחקרים, צרכנים לא מתמידים במינויים.