ברימאג תקים רשת חנויות חשמל באמצעות זכיינים
יבואנית מכשירי החשמל תציע לעסקים פרטיים לפתוח חנות קמעונאית תחת השם "מטרו". הוצאות ההקמה, התפעול ואיתור המיקום יהיו באחריות הזכיין - וברימאג תעניק בתמורה אחוז מהמכירות ותממן את הוצאות הפרסום
מהלך אסטרטגי של יבואנית מוצרי החשמל ברימאג: החברה, שעד כה לא הפעילה בבעלותה הישירה רשת קמעונאית, תקים רשת חנויות חשמל תחת השם מטרו (METRO). ברימאג לא מתכוונת להוציא סכומי עתק על הקמת הרשת באופן עצמאי - אלא קוראת לחנויות פרטיות ולכל מי שמעוניין לפתוח חנות קמעונאית, לעשות זאת באמצעות הרשת החדשה שהיא מקימה.
יצרניות ממתקים וגבינות עתירות שומן מכרו יותר
פעילות חדשה לשטראוס: תייצר ופלים אורגניים, רק לארה"ב
סולתם פתחה חנות באמזון: המחירים נמוכים מאתר החברה
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
כל הוצאות הקמת החנות, התפעול ואיתור המיקום יהיו באחריות בעלי החנות. ומה ברימאג תעניק לו בתמורה? מוצרים עליהם יקבל אחוז מהמכירות, וכן הוצאות עבור פרסום ושיווק. היתרון מבחינת הקמעונאי - שאינו צריך לקנות מלאי. כעת קוראת החברה לסוחרי החשמל להציע הצעות תחרותיות כדי להשתתף בהליך התחרותי.
ברימאג מעוניינת לפתוח 62 סניפים: 15 סניפים באזור המרכז (12 מהם במגזר הכללי ו-3 במגזר החרדי); 9 סניפים באזור השרון והסביבה (6 במגזר הכללי ו-3 במגזר הערבי); 10 סניפים בירושלים (6 במגזר הכללי ו-4 במגזר החרדי); 15 סניפים באזור הצפון (10 במגזר הכללי ו-5 במגזר החרדי); 12 סניפים באזור הדרום עד אילת וכן סניף אחד באילת עצמה (7 סניפים במגזר הכללי, 4 סניפים במגזר החרדי וסניף אחד לטובת המגזר הערבי).
יצוין כי בעל השליטה בברימאג הוא שאול זילברשטיין, שבבעלותו רשת טרקלין חשמל, אשר הודיע על כוונתו להשתתף במכרז. בקשתו להשתתף בהליך התחרותי אושרה על ידי ועדת הביקורת והדירקטוריון, אך כעסקת בעלי עניין - תובא לאישור האסיפה הכללית.