שתף קטע נבחר

 

קטמון גאה להציג

פריצת הדרך החברתית של המועדון הירושלמי: שני גברים מתנשקים לבושים בביגוד הקבוצה בהפקת קולקציית החורף

 

צפו בהפקת האופנה של קטמון

צפו בהפקת האופנה של קטמון

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

הפועל קטמון ידועה כקבוצה פורצת גבולות חברתיות וכעת, בהפקת קולקציית הביגוד של המועדון לחורף 2020, היא עשתה זאת שוב, כשלראשונה אי פעם בכדורגל הישראלי מוצגת תמונה שבה זוג דוגמנים גברים מתנשקים. סשן הצילום המיוחד, אותו ביצע הצלם ברני ארדוב, נערך גם לקליפ אנימציה כשברקע מתנגן השיר Take on me של להקת א־הא.

 

עוד כששיחקה בליגה א' הציבה קטמון את דגלי הגאווה על תקן דגלי קרן במגרש, דבר שזכה לתהודה בינלאומית. בנוסף, קבוצת הנערות של המועדון קרויה על שם שירה בנקי ז"ל שנרצחה במצעד הגאווה בקיץ 2015. לדברי יוזמי הרעיון, הכוונה בקמפיין הנוכחי היא להראות שתמיכה בקהילה הלהט"בית היא חלק מרכזי וחשוב מאורח החיים של המועדון. "אין שום מניעה לתת לזה ביטוי גם בפרסומת למוצרי המועדון, או לכל דבר אחר", אמרו בקטמון.

 

 

שני גברים מתנשקים בהפקת האופנה של קטמון (מתוך הפקת האופנה של קטמון)
שני גברים מתנשקים בהפקת האופנה של קטמון(מתוך הפקת האופנה של קטמון)

 

הפועל קטמון ירושלים הוקמה לפני 13 שנה כקבוצת אוהדים המושתתת על פעילות קהילתית ענפה שבמרכזה עומדת "ליגת השכונות": מיזם כדורגל למאות בנים ובנות בכל חלקי ירושלים. היא מחזיקה במחלקת כדורגל הילדות מהגדולות בארץ וחרתה על דגלה סובלנות דתית, פעילות יהודית־ערבית יומיומית, וכן - הכלה אותנטית של הקהילה הגאה.

 

ברק בן־יעקב, חבר הוועד המנהל ודובר המועדון, אמר: "אנחנו שמחים מאוד על התגובות החמות ועל הקליפ הוויראלי הזה. קודם כל, העובדה שיש פידבקים נרעשים, מהארץ ומחו"ל, מוכיחה בעינינו את חשיבות העניין. יש עדיין כברת דרך לעשות לשילוב אמיתי של הקהילה, בטח בענף שנתפס כמאצ'ואיסטי כמו הכדורגל שלנו. אנחנו גאים לתרום במה שאנחנו יכולים, ואם צריך גם להוביל בתחומים החברתיים, כשהם עולים בקנה אחד עם האמונות שלנו. הפועל קטמון ירושלים היא בית חם באמת עבור כולם. הדברים האלה לא צריכים להיות דידקטיים, אלא כיפיים ומהנים כמו הסרטון הזה. אנחנו חושבים שזו הדרך להנחיל דברים בתרבות הספורט".

 

שחקן הקבוצה, אווקה אשטה, אמר: "קודם כל, זה אחד הקליפים המגניבים. מעבר לזה - מה הבעיה? אנחנו ב־2020, זה זמן לכולנו להתקדם. הכדורגל צריך להיות סביבה נעימה ומקבלת לכולם".

את הקליפ ביים וערך ניצן חורש, כשמי שאחראים על הקריאיטיב והגרפיקה הם אופיר סופר וניסים ימין.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הפקת האופנה של קטמון
הפקת האופנה של קטמון
מתוך הפקת האופנה של קטמון
מומלצים