שתף קטע נבחר

לתת בגדול: הכירו את יאנה פאשן

למכור ולהרוויח ועל הדרך לסייע לנשים המתמודדות עם סרטן השד, לחבר בין הנשים ולתמוך בהן: יזמי העסקים הקטנים במסלול החברתי בתחרות של ידיעות אחרונות ו-ynet בחסות בנק הפועלים מספרים על החלומות והאתגרים

בשיתוף בנק הפועלים

 

 

לפני עשר שנים, בעיצומו של היריון ראשון, נודע ליאנה שהיא חולה בסרטן השד. אחרי שהחלימה וילדה שוב, גילתה שיש בחו"ל חנויות מיוחדות לנשים שמתמודדות עם סרטן השד, "עם קולקציות שלמות של בגדי ים עם כיסים לפרוטזות השד, הלבשה תחתונה כובעים עם קווצות שיער, מטפחות ראש לטיפולים, מה שבארץ לא היה". היא פתחה חנויות כאלה, בהן היא מעסיקה רק נשים שחלו והחלימו.

  (צילום: דנה קופל)
יאנה דרום, מייסדת יאנה פאשן(צילום: דנה קופל)

תחום פעילות: חנויות להלבשה תחתונה ולאביזרי אופנה לנשים המתמודדות עם סרטן השד

היזמת: יאנה דרום

שנת הקמה:‭ 2013 ‬

מספר עובדים:‭ 5 ‬

 

החלום: "להגיע לכל אישה שמקבלת את הבשורה שהיא חולה בסרטן השד ולחבק אותה, להרגיע שהכל יהיה בסדר, שהשיער יצמח והגוף יחלים, ולספר לה על כל הפתרונות שיש לי בחנויות שיכולים להקל עליה במסע שהיא עוברת".

 

מודל להשראה: "אני לא רוצה להידמות לאף אחת אלא להישאר איך שאני. להתנהל ולהצליח באונליין ובאופליין במקביל, גם מהפן הנוסף שקיים בעסק שלי, וזאת התמיכה הרגשית. לכן בימים אלו אני מפתחת סטארט־אפ של אתר ואפליקציה שייקרא LIKEME, ויאפשר לי להכיר בין נשים שמתמודדות עם סרטן השד תוך התאמת פרמטרים שונים.

 

האתגרים: "כדי לגרום לנשים להגיע לחנויות שלי צריך תקציב פרסום גבוה. בנוסף, הפיתוח של האתר החדש מחייב משקיע רציני לטובת העניין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דנה קופל
יאנה דרום, מייסדת יאנה פאשן
צילום: דנה קופל
מומלצים