שתף קטע נבחר

איך ייראה העתיד של הבניין שלכם?

חלק גדול מהישראלים גר בבנייני מגורים ועובד בבנייני משרדים, ופתרון ישראלי מעניין במיוחד הולך לשנות את השגרה היומיומית של אותן סביבות מוכרות. מה העתיד צופן לנו בנושא? למרבה הפלא, התשובה כבר קיימת

כולנו אוהבים להגיע הביתה, אבל פחות מתחברים לרגעים שלפני: רגע לפני הכניסה בדלת האינטרקום, אנחנו בוחנים את תיבת הדואר שלנו: חשבונות? הודעות חשובות? במרבית הפעמים התשובה בכלל תהיה פליירים, שהם שם כולל לאינספור הודעות על מבצעים, תפריט משלוחים, בקשת תרומות ועוד.

 

זה לא משנה שאתם קונים בסופר מסוים כבר שנים, כי המתחרה שלו לא יפסיק לשלוח לכם בכל שבוע עוד עדכון על מבצעים חדשים. אוכלים כשר? אז כנראה שהתפריט של מסעדת פירות הים פחות לטעמכם. מכבסים ומייבשים בבית? נחשו מה - גם הפלייר של המכבסה ברחוב המקביל כנראה לא יגדיל את מחזור המכירות שלה בזכותכם. מה כן בטוח? הסיכוי שבו חלק ניכר מאותן מודעות יגיעו ישירות לפח בלי שהתבצעה שום מכירה כלשהי במקרה הטוב, ובמקרה הרע - הם "יקשטו" את הרצפה ואת הלובי, ולפעמים יישארו שם מספר ימים, שבועות ואפילו חודשים בהם הם רק יצטברו ויעצבנו אותו עוד יותר, בסוג של לופ שבו אנחנו פשוט מתייאשים מעודף ההצעות הלא רלוונטיות, אבל לא יודעים מאיפה תבוא הישועה.

 

ההשפעה של כך היא הרבה יותר מעבר לאי נעימות: העלונים שנזרקים בכל מקום הם מראה לא מלבב בלשון המעטה, מהווים סכנת החלקה ממשית, ומזהמים את הסביבה: היקף הייצור: שוק זה מייצר אלפי טונות של מודעות בכל שנה, שרובן יישלחו למזבלה ולא לסל המיחזור, מה שמוביל לנזק סביבתי אדיר.

 

גם בעלי העסקים שנראים לנו בתור הבעייתיים בסיפור סובלים (גם כבעלי עסקים וגם ככאלו שמקבלים אינסוף דואר זבל): לא מפסיקים לספר להם עד כמה כדאי להם לשווק את המוצרים והשירותים שלהם בדרך זו, אך בפועל הם מוציאים אלפי ואף עשרות ומאות אלפי שקלים בשנה על פארש. אף קמפיין דיגיטלי לא יוכתר כמצליח אם השקעה של 1,000 ₪ תביא קונה אחד או שניים שיקנו בסך של כמה מאות בודדות באופן חד פעמי, אך כשמדובר בפרסום בתיבות דואר, עדיין ממשיכים ללכת על שיטות אלו ויוצרים לופ הרסני במיוחד גם לעסקים - שאלה: בעלי העסקים שקוראים את זה: מה הייתם עושים עם אקסטרה 5,000 ₪ בשנה? 10,000? 50,000? כנראה שהרבה מאוד - אז למה אתם ממשיכים לשרוף את הכסף דווקא על מה שלא בהכרח מביא את התוצאות שאתם רוצים?

 

המסקנות המתבקשות

אם הנהנתם לפחות פעם אחת במהלך המאמר, כבר הבנתם כמה עקרונות חשובים:

1. הדרך של שיווק באמצעות תיבות דואר היא מיושנת וכמעט ולא אפקטיבית (או לא אפקטיבית ביחס לאלטרנטיבות האחרות)

2. אותן מודעות מהוות בסופו של יום מטרד עבור הרוב הגדול של האוכלוסייה

3. בלא מעט מקרים, שיטה זו כמעט ולא מצליחה להחזיר את ההשקעה

4. ייצור והפצה של פליירים משפיע לרעה על איכות הסביבה, גם מבחינת הליכי הייצור וגם מבחינת כמויות הפסולת

המסקנה שעולה מכאן היא אחת: חייבים למצוא פתרון אחר, שיאפשר לבעלי העסקים לפרסם בדרך מתקדמת וטובה יותר.

 

למזלנו, נראה שיש דרך כזו בזכות חברת גרין דיגיטל, המתפקדת בתור סטארטאפ כחול לבן שזיהה את הבעיה הנ"ל, וקם בזכות הרצון לעשות מעשה ולפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר עבור כל הצדדים המעורבים (אפילו מככב באתר פיפלביז). ישבנו עם שימרון רוזנצוויג מייסד ומנכ"ל החברה, כדי לשמוע על העתיד הצפוי לבנייני המגורים והמשרדים שלנו.

 

   (צילום: שימרון רוזנצוייג)
שימרון רוזנצוייג(צילום: שימרון רוזנצוייג)

 

אז איך שמים סוף למודעות האלו? זה באמת אפשרי?

בהחלט. למעשה, אנחנו כבר הרבה מעבר לרמת הרעיון: המוצר שלנו פעיל ביותר מ-500 בניינים ברחבי ישראל, ועובד בשותפות עם גופי מדיה מובילים וחברות ענק - וכבר התחלנו בשותפות אסטרטגית עם גורמים מחו"ל.

 

רגע, אז מהו המוצר?

החברה שלנו מתמחה בייצור צגים חכמים ואינטראקטיביים שיוצבו בחזית של כל בניין מגורים או משרדים, בהם ניתן לפרסם מודעות, הטבות, מבצעים, פעילויות, עדכונים, קופונים ועוד בצורה דיגיטלית, ובכך לתת לתיבות הדואר שלנו להתמודד רק עם מכתבים והודעות חשובות.

 

למי זה מיועד?

לכולם! עסקים מקומיים יוכלו לפרסם את העסק שלהם, לתת קופונים והטבות. הרשות המוניציפלית וחברת החשמל יוכלו לפרסם אירועים, לעדכן בנתונים חשובים כמו עבודות על תשתיות, וועדי הבתים וחברות הניהול יוכלו לשתף בעדכונים, לגבות כסף וכו' – וגם גופים ארציים וגלובאליים יוכלו להשתמש בפלטפורמה שלנו בקלות – למשל ynet מפרסמת אצלנו עדכוני חדשות, מבזקים ועדכוני מזג אוויר.

כל מי שמעוניין לשווק דרכנו מוזמן - והשמיים הם הגבול.

 

ולמה דווקא אצלכם?

פשוט מאוד: אנו מציעים פרסום וטירגוט (פנייה לקהלים רלוונטיים) ברמת דיוק של כתובת (מה שלא ניתן להשיג בפלטפורמות דיגיטליות כמו פייסבוק, גוגל וכו'), חוסכים תהליכים מיותרים, מאפשרים לקבל נתוני זמן אמת על רלוונטיות (כמה אנשים מימשו הטבה ועוד) וכך מאפשרים לוודא רלוונטיות והמרה, והפרסום שלנו מופיע בפלטפורמה נוחה לעין וקלה לשימוש שהדיירים והשוכרים ייהנו לבדוק בכל יום – מה שכבר יסיר את תחושת ה"אנטי" ויעזור לעסקים לחסוך הוצאות מיותרות ולהרוויח יותר.

 

אתם באמת עוזרים כל כך לסביבה?

בוודאי. תחשבו שיש לנו מאות אלפי עסקים ישראליים, וכל אחד מהם שמפרסם בשיטות המיושנות מדפיס לפחות 1,000 פליירים בכל פעם – ולפעמים מדובר על כמה פעמים בחודש. תחשבו את המספרים בעצמכם, ותבינו כמה מאותם הפליירים מסיימים את היום בפח האשפה, ובכמה טונות מדובר.

 

אז מה בעצם הולך להיות עכשיו?

אנחנו חתמנו השנה על חוזה הפצה שיאפשר לנו יכולת התרחבות מהירה ויעילה, וכעת יש לנו את היכולת להציע את השירותים שלנו לאלפי ואף עשרות אלפי בניינים כבר ב-2020. גם חתמנו על חוזים עם ספקים גדולים אשר מאפשרים לנו להציע תוכן מגוון, ובוחנים את האפשרות של שימוש בטכנולוגיות זיהוי פנים כדי לייצר תוכן מותאם אישית פר דייר. כעת אנחנו נמצאים בסבב גיוס דרך פלטפורמת 'פיפלביז', רכז ההשקעות הראשון בישראל – וכבר הצלחנו לגייס מעל 80% מהיעד.

 

    (צילום: שימרון רוזנצוייג)
(צילום: שימרון רוזנצוייג)

 

מה הכוונה בסבב גיוס?

אנו מגייסים כסף כדי להגדיל את החברה ולממש את פוטנציאל הרווח הגדול שעומד מולנו – ממוצע של 100-150$ בחודש מכל בניין, מה שמתרגם ליכולת להרוויח בין 24-36 מיליון דולר שנה רק בישראל לבדה. עכשיו, פתחנו את ההזדמנות להשקעה גם עבור משקיעים חכמים וגם עבור אלו שתמיד רצו להיות חלק מסטארטאפ, ולהפוך למשקיעים בעצמם.

 

רף הכניסה הוא 649 ₪ בלבד, וכל משקיע נהפך לבעל מניות בחברה – ממש כמו המשקיעים שאנחנו רגילים להכיר רק מחדשות העסקים.

 

מה יוצא לנו מזה?

הנה רק חלק מהיתרונות שכל מי שמשקיע דרכנו מקבל:

• כל משקיע שיגיע דרך פיפלביז יצטרף לקבוצה בלעדית שתקבל מינימום של 50% מהדיבידנדים בחברה

• פוטנציאל סקיילינג (גידול) של אלפי אחוזים, מבלי להגדיל הוצאות/כוח אדם

• פוטנציאל מכירות לכמעט כל מדינה בעולם

• שיתוף פעולה קיים עם חברת NoviSign העולמית

• אישור שקיבלנו מהמרכז החדשנות לערים חכמות (mic) בתור טכנולוגיה המתאימה לערים חכמות, המוצגת לרשויות מוניציפליות באמצעות מכון הייצוא הישראלי

 

עם התחלה כזו מבטיחה של מה שאנחנו מציעים – אני מציע שכל מי שתמיד חלם לקחת באקזיט ישראלי אמיתי, יבחן לעומק את המוצר והחברה שלנו, ויבצע החלטה מושכלת בהתאם.

 

איך עושים את זה?

פשוט מאוד - לוחצים כאן ומגיעים לדף החברה בפלטפורמת 'פיפלביז' – מכאן, אתם בדרך להיות על הגל!

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים