כרמית נכנסת מחדש לתחום השוקולד
משקיעה 1 מיליון שקל בסדרת שוקולד חדשה בשם "קולקציית הפרצופים". בכל טבלה מוצגת דמות המייצגת אמירה, מחשבה, מצב, גיל או תפיסת עולם
אחרי שנפרדה מקדבורי, נכנסת חברת כרמית ממתקים מחדש לתחום השוקולד בהיקף השקעה של כ–1 מיליון שקל. עד כה ייצרה החברה בהיקפים קטנים ולא משמעותיים שוקולד בסיסי ופשוט, שנמכר בעיקר בשוק החרדי והחזיק נתח שוק זניח של 1% - 2%.
היום, כאמור, הודיעה החברה על השקת סדרת טבלאות שוקולד תחת מותג "כרמית". הסדרה החדשה, שנקראת "קולקציית הפרצופים", היא בקונספט ייחודי – כאשר לראשונה יש אריזת שוקולד עם "אישיות" משלה המותאמת לאישיותו של כל צרכן. עיצוב האריזות מיוחד ועדכני – כאשר על כל אריזה מופיע טיפוס אחר המשדר הלך רוח מסוים.
רועי רותם, סמנכ"ל השיווק בכרמית, מסר כי "לראשונה מוצע לצרכן ערך מוסף אמיתי ומבודל – מלבד הערכים הפונקציונאליים כמו טעם ואיכות, מוצעים ערכים אמוציונאליים איתם יכול הצרכן להזדהות כמו מצב רוח מסוים, אישיות או אמירה מסוימת וכו."
לדברי רותם, "השקת סדרת השוקולד החדשה הינה כחלק ממהלך רה אירגון מקיף המתבצע בכרמית בשנה האחרונה במטרה להפוך את החברה למצליחה בשוק הממתקים הישראלי".
לשם פיתוח הסדרה, שנמשך כחצי שנה, נעזרה החברה במומחה שוקולד בעל שם בינלאומי שמאחוריו ניסיון של עשרות שנים בתחום השוקולד. בנוסף התבססה ההשקה על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל וכן מבחני צריכה עיוורים מול שוקולדים אחרים בארץ מהם עלה כי השוקולד זכה לציונים גבוהים בפרמטרים רבים כגון: טעם, איכות, טריות וכדומה.
עיצוב השוקולד של כרמית מעביר תפיסה בסיסית זו באשר לשוקולד. בכל טבלה מוצגת דמות המייצגת אמירה, מחשבה, מצב, גיל או תפיסת עולם. גם לה שלא מזדהים עם אף אחת מהדמויות ימצאו בסדרה החדשה משב רוח חדש והומוריסטי.
להשקה מתוכננת פעילות שיווקית רחבה הכוללת: פעילות קד"מ, מבצעי היכרות ברשתות השיווק ובנקודות המכירה במטרה להביא למודעות הציבור את השוקולד החדש ולהניע את הצרכן להתנסות במוצרי הסדרה החדשה. בשלב השני תצא עם קמפיין שיווקי מאסיבי.
הסדרה כוללת בשלב הראשון 4 מוצרים, במחיר הנע בין 4 ל-4.5 שקל לחפיסה.
הטבלאות החדשות
מומלצים