שתף קטע נבחר

שביט ויזל - מלכת יופי, דוגמנית ובת 22. ואתם?

"בקיבוץ עבדתי באורווה ורכבתי, אבל האמת היא שמזמן לא עליתי על סוס. אם אעלה היום על סוס, רוב הסיכויים הם שלא אדע מה לעשות. זה לא כמו אופניים, כן שוכחים". שביט ויזל, מעדכנת

3 חודשים מהיום אני מאחלת לעצמי להיות סטודנטית לחינוך לגיל הרך. חלום חיי הוא שיהיה לי גן משלי. אני ממש אוהבת ילדים.

 


 

 (צילום: אלכס ליפקין) (צילום: אלכס ליפקין)
(צילום: אלכס ליפקין)

 

15 שנים גרתי בקיבוץ בארי. אני שנייה במשפחה בין שני אחים. בקיבוץ לא ממש למדתי לבשל כי יש חדר אוכל, אז רק כשעברתי לתל אביב, לפני

 

12 חודשים, גיליתי את חדוות הבישול. וגם את חדוות הרעש העירוני. לקח לי זמן להתרגל לפיח ולאוטובוסים. גם גרתי מעל בית ספר יסודי, אז בכלל היה שמח.

 

4 סוסים היו באורווה שבה עבדתי בקיבוץ. טיפלתי בהם ורכבתי עליהם, אבל האמת היא שכבר מזמן לא עליתי על סוס. אם אעלה היום על סוס, רוב הסיכויים הם שלא אדע מה לעשות. זה לא כמו אופניים, כן שוכחים.

 

2 הוא מספר הכוויות שאני מחלימה מהן כרגע. בכלל, יש לי כישרון מדהים להיפצע. אין יום שאני לא נופלת או נכווית, וגם לפני כמה ימים ישבתי עם חברות וקיבלתי כווייה מהתנור. כמובן שדחפתי את האצבע לתוך כוס מים עם אלוורה, ואחר כך באה חברה אחרת שהייתה צמאה, אז היא פשוט שתתה מהכוס. האצבע שלי הייתה שם איזה שעה, כן?

 

 (צילום: אלכס ליפקין) (צילום: אלכס ליפקין)
(צילום: אלכס ליפקין)

 

2010 הייתה השנה שבה זכיתי בתואר מלכת היופי של ישראל. השיא היה לנסוע לסין, לתחרות מיס עולם. זאת חוויה שקשה להסביר את העוצמה שלה במילים. היינו שם חודש שלם, 115 בנות מכל העולם. מרוב שהיה מדהים אפילו לא היה זמן לשופינג.

 

4 חודשים הספקתי ליהנות מהאוטו שקיבלתי בתחרות עד שהוא נגנב. התבאסתי לאללה.

 

60 ימים עברו מאז שעשיתי את הקעקוע הראשון שלי. זה ציור של לב קטן על היד וזה היה אחרי שהכרתי את החבר שלי. עכשיו אני כבר מתכננת את הקעקוע הבא.

 

24 חודשים שירתתי כתומכת לחימה בצבא. עשיתי הרבה שמירות אבל נהניתי נורא. וכן, פירגנו לי מאוד בבסיס כשזכיתי במלכת היופי.

 

60,000 פעמים שמעתי את "הנך יפה" של עידן רייכל, ועדיין לא נמאס לי. אני מתה על מוזיקה ישראלית.

 


 

3 שבועות ביליתי עכשיו בצילומים במילנו. היה מתיש ומהנה גם יחד. יום אחד נסענו שעות ללוקיישן מדהים ביופיו בהרים, ובסופו של דבר צילמנו את כל הסט על רקע של קיר לבן. אני אוהבת לדגמן, אוהבת את תשומת הלב ואת הצילומים, אבל כשאני כל כך רחוקה אני מוכנה לתת

 

1,000,000 דולר בשביל אוכל ביתי של אימא שלי. לזה אני הכי מתגעגעת בחו"ל.

 

 

סטיילינג: סיון חימי איפור: אורטל אלימלך עיצוב שיער: ליאור גבריאלוב ע' צלם: סשה גרין בגד ים: אמריקן אפרל עגילים: קסטרו

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים