שתף קטע נבחר

הארי ומייגן היקרים, תקשיבו לטיפים שלנו

לכבוד החתונה המלכותית שאף יצור חי ונושם לא ירשה לעצמו לפספס (אולי חוץ מדיירי "האח הגדול"), הרשנו לעצמנו להעניק מתנה לזוג הצעיר והמסעיר: טיפים לשימור הזוגיות הלוהטת

 

מלקת הלבבות

הארי ומייגן, אתם הכריסטיאן גריי והאנסטסיה סטיל של הארמון. בעוד ויליאם וקייט כנראה מסתפקים בחיי מין שמזכירים כריך מלפפון קר ועצוב, אתם הסיבה שגשר לונדון באמת ייפול בסוף. תמונות העבר של שניכם לא מותירות ספק: אתה הארי ממש התאום של הביג בן, ואת מייגן לגמרי מלכת הלבב-הוט. כשאתם משלבים כוחות, אין כוס תה בממלכה שלא רוטטת, אין חייל במשמר המלכה שלא עומד דום.

הנסיך הארי מייגן מרקל ()
הנסיך הארי ומייגן מרקל. כריסטיאן גריי ואנסטסיה סטיל בשבילכן
 

רק תזכרו דבר אחד: אתם אומנם בני אצולה מאמינים ומצווה עליכם לשמש דוגמה לנתינים ולזעוק מדי פעם איזה "הו גוד" מתנשא, אבל אל תשכחו מי מעליכם תמיד: סבתא אליזבת המלכה. לכן, לא משנה מה תעשו בחייכם הזוגיים, הכי חשוב שתראו קצת כבוד ותזכרו תמיד להוסיף: "הו גוד, הו גוד, הו גוד, הו גוד סייב דה קווין!".

 

חייל, פרוק את הנשק

שמע הארי, אנחנו בטוחים שזה לא קל להיות אתה. אתה האח המגניב, התשוקתי, השובב. זה שהוכיח שלג'ינג'ים יש נשמה של יחצן פאנג'ויה של הביוקר, ובסוף מי יהיה מלך? אחיך, ימח שמו. ואם לא הוא, אז אחד האחיינים שלך. אתה רק מספר 6 בתור לכתר, מה שאומר שהקינג היחיד שכנראה תראה בצמוד לשמך יהיה מלווה במילה בורגר. מצד שני, לך יש את מייגן. בתור מי שתחזקה פעם בלוג לייף סטייל מצליח מאוד, למייגן יש טעם יוקרתי והיא מבינה אפילו יותר מקייט בכל הקשור לתכשיטי המלוכה איף יו נואו וואט ווי מין (ראית מה עשינו פה?).

חבילת קונדומים הנסיך הארי מייגן מרקל (צילום: AFP)
הקונדומים המלכותיים כבר מוכנים לפעולה(צילום: AFP)

אז בזמן שוויליאם וקייט ימשיכו לנגב אפים ולגזור סרטים, עליך ועל מייגן מוטלת החובה לדאוג לתחזק את התכשיטים המלכותיים ולשמור עליהם מבריקים, יוקרתיים ומעוררי קנאה. איך עושים את זה? פשוט מאוד. זוכר שאתה גם חייל קומנדו? תעניק למילה פעם את פירושה המילולי (שהיא כידוע, ללכת בלי תחתונים). אני מבטיחה לך שאתה ומייגן תהיו היחידים שיידעו שמתחת לחליפת הקומנדו המסורבלת והרשמית, ממש מתחת לאף של סבתא המלכה, אתה בעצם חופשי ומאושר. כשתגיעו לארמון, המשמר המלכותי כבר ידאג למטח הכבוד.

 

ביצית של כבוד

היפ היפ הוריי לך מייגן. את באמת וונדר וומן. איפה שרבות לפנייך כשלו, את הצלחת. הכול הרי היה אמור להיות נגדך: את גם מבוגרת מהארי, גם גרושה, ושאלוהים יעזור למלכה, אין טיפת דם מלכותי בעורקיך. ואם כל זה לא מספיק, יש לך חצאי אחים עם שלל תסביכים ותסבוכים שמלכלכים עלייך בלי סוף, הורים שלא ממש מתפקדים, ובקיצור - עץ שורשים שהוא יותר שיח גויאבה.

 

אז בזמן שכולם יהיו עסוקים בדחיפת האף שלהם לביציות שלך בהימורים קדחתניים על רגע העיבור המדויק שלך על ידי הארי כדי להעמיד יורש לארמון, את תחזירי לנסיך הפרטי שלך את מחוות התכשיטים המלכותיים, וכאקט דיפלומטי של רצון טוב, בארוחת שישי הבאה אצל המלכה, תקרצי לו קלות ותראי לו שמתחת לחליפה (קריצה קריצה לקריירה הקודמת שלך) את עושה קיגל עם ביצים סיניות...

מייגן מרקל (צילום: MCT)
מייגן מרקל. ניצחה את כולנו(צילום: MCT)
 

זהירות, סבתא לפניך

אנחנו בטוחים שאנחנו לא צריכים להזכיר לך הארי, אבל סבתא שלך היא מלכת אנגליה. שמענו כבר על מקרים בהם ראשים עפו בממלכה אצלכם, אז אנחנו מציעים לך לדבוק בדרכם של הלורדים והג'נטלמנים בממלכה שלך, ולשנן טוב-טוב שהאישה שלצידך צודקת תמיד. ואל תשכח אף פעם שנשים מדברות. גם אם מייגן היא לא הקאפ אוף טי של סבתא שלך, יש סיכוי טוב שהיא תשליך אותך לצינוק או תצווה על מדידת ראשך כהכנה לעריפתו בגיליוטינה, אם היא תשמע שאתה הולך בדרכי אביך צ'ארלס ודודך אנדרו, ומחפש פרינססות מהצד לרכוב איתן על סוסים.

 

הוא קוסם, הוא קוסם, הוא קוסם

הארי הוא שם מחייב. בטח כשחושבים על הארי פוטר, הארי הודיני ואפילו המקובל האר"י הקדוש. הארי היקר, אם כבר זכית בשם שיש מסביבו כזו הילה של קדושה וקסם, בוא תוכיח שאתה ראוי לו. תנצל את זה שאתה האח שלא חייב להיות טלית שכולה תכלת, כי אין באמת סיכוי שתשלוט בממלכה יום אחד, ואת העובדה שנכון לעכשיו עוד יש לך מספיק שיער כדי להעיף את הפוני, ותגרום לכוס התה של הדוכסית שלצידך לרטוט מהתרגשות, ולא בגלל שהפתעת אותה בכוס ארל גריי למיטה. תקסים אותה, תפתיע, תכשף ובקיצור תעשה הכול חוץ מלהיות רקיק יבש. יש לך מספיק כאלה במשפחה.

 

שייק (אנד טייק) איט אוף

אנחנו יודעים שלך הארי יש חיבה מיוחדת לתחפושות, ומייגן היא כמובן שחקנית מדופלמת שרגילה להחליף דמויות. שניכם גם כמובן מצטיינים לא רק בללבוש את התחפושות אלא גם בלפשוט אותן, וכמובן שאתם נראים כמו נפלא בשני המצבים. אז נכון, אתה סוג של חייב עכשיו להוכיח שהתבגרת קצת מאז ימי ההוללות הפרועים שלך כרווק ואתה צריך לפחות להעמיד פנים שאתה מקבל על עצמך את עול המלכות, אבל זה לא אומר שאתה צריך להפוך להיות פתאום האפיפיור.

 

גם מייגן אומנם כבר לא יכולה יותר לעשות כל שתרצה כי בכל זאת היא חייבת דין וחשבון למלכה, אבל אל תאמרו נואש. תרשו לעצמכם לפחות דייט נייט אחד בשבוע, בו אתם מנגבים יפה את שאריות החלב מהתה של חמש, סוגרים את הדלתות, מציבים חיילים מהמשמר לשמור על הפתחים, והו ג'ורג', פיליפ, צ'ארלס והמלך דיוויד (בקהאם), אנא מכם, תנו בראש כאילו הייתם מינימום הכובען המשוגע במסיבת התה של מלכת הלבבות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
מזל טוב, חמודים! הארי ומייגן מדגמנים ימים יפים של אושר
צילום: Gettyimages
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים