שתף קטע נבחר

סקס: דבר אליי כמה שיותר מלוכלך

סקר שבחן את העדפותיהם המיניות של 5,000 גברים ונשים, מצא את המשפטים שנשים הכי אוהבות שאומרים להן במיטה, וממצאים סקסיים נוספים

 

 

בסרטה של איימי שומר, "אסון מהלך", היא מבקשת מהיזיז שלה לדבר אליה מלוכלך במיטה, ומתפלאת שהוא לא מרגיש בנוח עם המצב. שומר מעלה בסרטה סוגיה מעניינת בכל הנוגע לדיבורים מלוכלכים במיטה, וגורמת לצופים להתפתל מעט במקומם, מאחר שהסיטואציה המינית מוצגת בצורה הפוכה ממה שהם רגילים לראות.

הו אבא'לה, אני מתה על מה שאתה עושה לי (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
הו אבא'לה, אני מתה על מה שאתה עושה לי(צילום: Shutterstock)
 

כעת מסתבר ששומר ממש לא לבד: סקר חדש שיזמה לאחרונה חברת Forktip בבריטניה, בחן את העדפותיהם המיניות של 5,000 נשים וגברים הטרוסקסואלים, ומצא שלא רק שנשים אוהבות שמדברים אליהן מלוכלך במיטה, חלקן ממש מכורות לדבר. אז מה נשים הכי אוהבות שאומרים להן בזמן ששוכבים איתן? לא תאמינו, אבל מרבית הנשים לפי הסקר החדש ישמחו מאוד אם תבקשו מהן לקרוא לכם "Daddy". אחר כך הן ישמחו מאוד אם תספרו להן שהן צרות בנרתיק, ולבסוף הן תשמחנה מאוד לשמוע מכם עד כמה אתם נהנים לשכב איתן.

 

עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בסקר בריטי, ולא בטוח שתוצאותיו תקפות לישראל, כך שבמקומכם, לא הייתי ממהרת לבקש מחברה שלי לכנות אותי "אבא'לה". אילו ממצאים מעניינים נוספים חושף הסקר החדש? ובכן, מסתבר כי 79% מהנשים ורק 50% מהגברים שיקרו לבני הזוג שלהם בנוגע למספר האקסים והאקסיות שהיו להם. נתון מעניין נוסף הוא שלא פחות מ-40% מהגברים ו-30% מהנשים שהשתתפו בסקר בגדו בעבר בבני הזוג שלהם.

 

כששאלו את הנשים מה הן הכי אוהבות בגוף של הגבר שלהן, התשובות הכי פופולריות היו גודל הפין שלו, רמת הכושר האתלטית והגובה שלו. הגברים ענו שהם הכי אוהבים גזרה בריאה ויפה, ישבן גדול וחזה עומד. שאלה מעניינת נוספת הייתה "אלו דברים אסורים אתם עושים מאחורי הגב של בן או בת הזוג שלכם?", והתשובות היו: גולשים בטינדר ובאתרי היכרויות, צופים בפורנו, חושבים על האקס בזמן הסקס ומדברים בחשאי עם האקס. מעניין אם הנשים שהודו שהן עדיין משוחחות עם האקס ממשיכות לכנות אותו "אבא'לה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
79% מהנשים שיקרו לבני הזוג שלהן בנוגע למספר האקסים שהיו להן
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים