שתף קטע נבחר

בדקנו: אביזרי מין חדשים לכבוד ולנטיין

הם רוטטים, עוצמתיים ועשויים מסיליקון רפואי: ניסינו את הבשורות האחרונות בעולם אביזרי המין

ויברטור  (צילום: באדיבות סקסי שופ)
סטיספייר פרו 2 הדור החדש(צילום: באדיבות סקסי שופ)

סטיספייר פרו 2 וייבריישן: גרסה זוגית לאביזר המין הפופולרי

בשנתיים האחרונות הפך ה'סטיספייר פרו 2' לאחד הסלבריטאים בענף אביזרי המין. אלפי נשים מרחבי העולם ששמעו עליו מחברותיהן או קראו עליו בקהילות הנשים השונות בפייסבוק, הודו כי הצליחו לחוות לראשונה בחייהן אורגזמה, חלקן – וביניהן כותבת זו - אפילו שפיכה נשית. ההיסטריה היתה מוחלטת – כולן כתבו על החוויה משנת החיים שחוו הודות למבנה המיוחד של הסטיספייר. צריך להבין שלא מדובר פה באביזר מין שמעוצב בצורה מרתיעה או מוגזמת. נהפוך הוא, ה'סטיספייר פרו 2' הוא צעצוע בגודל כף יד שנראה כמו ידית מקלחת תמימה, ועובד נטו על הדגדגן בפעולה שמדמה יניקה.

 

בדקנו: צעצוע מין למאונן הסטרייט והסקרן

הוויברטור שגרם לנו לבקר בממדים אחרים

 

לאחרונה החליטו לקחת את הצעצוע המוצלח והמדובר הזה, ולשדרג אותו עוד. התוצאה -'סטיספייר פרו 2 וייבריישן' - דגם חדש בעל עיצוב דומה מאוד לישן, המשלב בין תכונות היניקה המפורסמות לעשרה מצבי הפעלה של ויברציה עוצמתית. כלומר, גם יניקה וגם רטט בצעצוע אחד. אלא שמה שאני הכי אהבתי בדגם הקודם - וזה גם סוד ההצלחה שלו לדעתי, הוא את היכולת המהירה שלו לגרום לי וכמעט לכל אישה שמשחקת איתו לגמור תוך דקות ספורות בלבד.

 

לצערי, בדגם החדש לקח לי קצת יותר זמן להגיע לאורגזמה (12 דקות על השעון), ומסתבר שזה בכוונה - ה'פרו 2 וייבריישן' אמור להיות זוגי יותר במהות שלו. הוא לא רוצה שתגיעו לשיא על ההתחלה, אלא שתשחקו עם הוויברציות והיניקות, או יותר נכון – שתתנו לבן/ת הזוג שלכם להחזיק לכן אותו ולשחק עם המהירויות השונות במקומכן. זה יכול להתאים למשל למשחקי שליטה: "אני יודע שאת ממש רוצה לגמור, אבל אני אכפה עלייך לחכות עם זה עוד קצת. גרר". מבחינת מפרט, ה'פרו 2 וייבריישן' כולל 11 גלי יניקה, 10 תוכניות רטט והוא עמיד במים ונטען ב-USB. לא ניסיתי אותו עם בן זוג, אבל אני בהחלט שומרת לעצמי את האופציה (דנית רון).

 

  

טריסטה: הבשורה המגמירה למאוננות המתקדמות

טוב חברות, עצרו הכול: נמצא הוויברטור הכי שווה שניסיתי מאז ה'סטיספייר פרו 2' - הכירו את 'טריסטה' מבית 'סוואקום', ויברטור מסוג ארנב הכולל שני חלקים: האחד חיצוני לגירוי הדגדגן, והשני פנימי שנע בתנועות של קדימה ואחורה, לגירוי מלטף אך אינטנסיבי של נקודת הג'י. לוויברטור שני מנועי רטט עוצמתיים, והפעלתם בו זמנית מספקת גירוי עוצמתי שיביא אתכן לאורגזמה תוך דקות ספורות. באמת! כל מה שאני זוכרת זה שהתזתי עליו כמות נאה של ג'ל סיכוך מתחמם (אני ממליצה על הג'ל האדום של ID), הפעלתי אותו ואפילו לא סיימתי עמוד אחד ברומן הארוטי שקראתי. תוך שלוש דקות מרגע ההפעלה כבר מצאתי את עצמי מפרפרת במיטה, רועדת מרוב עונג וגומרת בצורה חזקה ועוצמתית למדי.

ויברטור  (צילום: באדיבות סקסי שופ)
התאהבנו בו. טריסטה מבית סוואקום(צילום: באדיבות סקסי שופ)
 

הטריסטה עמיד במים, בעל 35 מצבי הפעלה, והייתי מייעדת אותו למתקדמות, כלומר לנשים שכבר מכירות את עצמן ואת הגוף שלהן, יודעות ליהנות מצעצועי מין ומצפות לדרגות חדשות של עונג. הוויברטור עשוי מ-100% סיליקון רפואי ואחרי טעינה ב-USB הוא אמור להחזיק מעמד כשעתיים (דנית רון). 

 

תראו, בלי ידיים: הוויברטור החזק והממכר מבית 'פאן פקטורי'

"החיים קצרים מדי לאורגזמות ממוצעות" מכריז סרטון הפרסומת שמלווה את STRONIC SURF – הוויברטור החדש מבית 'פאן פקטורי' שיצא לשוק לפני חודשיים בלבד. הסיסמה של הווידאו יצרה ציפייה מאוד גדולה, אצלי לפחות, לחוות איזו אורגזמת חלומות שטרם חוויתי. בפועל, התקשיתי להגיע לאורגזמה ממוצר וגינלי שלא מספק גם גירוי ישירות לדגדגן, אבל פעולת החדירה של ה-STRONIC SURF שנעשית לא על ידי רטט, אלא על ידי פעימות כוח עם שני מגנטים שהודפים זה את זה בקצב מסחרר, בהחלט מענגת.

ויברטור (צילום: באדיבות סיסטרס)
הגולש מבית פאן פקטורי. שני מגנטים שהודפים זה את זה בקצב מסחרר(צילום: באדיבות סיסטרס)

למעשה, המבנה של ה-STRONIC SURF מאפשר לך פשוט להחדיר אותו פנימה (מומלץ מאוד להיעזר בהרבה חומר סיכה לפני) ולא להתעסק בו עם הידיים, דבר שיוצר תחושה כל כך נעימה מבפנים, אפילו ממכרת, ומאפשר לאצבעותייך להתעסק באותו הזמן בדגדגן. כמובן שאפשר לבקש מהפרטנר/ית לשחק איתך תוך כדי, ולגרות אותך דגדגנית בעצמם. אפילו מומלץ לעשות זאת, כי כפי שכבר ציינתי – בלי הגירוי הנוסף קשה יותר להגיע לקליימקס.

 

מה שבטוח הוא שה-STRONIC SURF הוא מוצר חזק. יש לו שבע דרגות רטט מתגבר ושלושה סוגי מקצבים שניתן לשחק ביניהם. הוא עשוי מסיליקון רפואי, מאוד נעים למגע, וניתן גם להשתמש בו בזמן הרחצה. הרטטים עצמם שקטים מאוד כך שבהחלט אפשר להחדיר אותו בשלווה פנימה, בלי לחשוש מרעש המכונות המעיק שבדרך כלל מאפיין ויברטורים. אהבתי מאוד (מיכל שיר).

 

המנטה ריי שירטיט את הגבר שלך

Manta Vibrating Stroker של חברת 'פאן פקטורי' הוא צעצוע אוננות רוטט לגברים, שקיבל את שמו הודות לכנפיים הרוטטות שלו אשר מזכירות במעט את דג המנטה ריי (חתול ים) האצילי. הכנפיים מחוברות למנוע רטט ומעוצבות כך שהן עוטפות את מורד איבר המין בתנועת עליה וירידה.

 

האריזה מגיעה עם האביזר וכבל USB להטענת הסוללה הפנימית. המוצר עצמו מצטיין בעיצוב וברמת גימור גבוהה - ידית האחיזה נוחה, הכפתורים בולטים והחיבור לכבל הטענת הסוללה מתבצע על בסיס חיבור ממוגנט לכבל USB. החומר ממנו עשויות כנפי הרטט הוא סיליקון מעט קשיח ולא אלסטי במיוחד. הוא אומנם רוטט מצוין, אך לא מזכיר מגע או טקסטורה אורגנית שמדמה עור אנושי. ל-Manta שני כפתורי בקרת עוצמה וכפתור כיבוי והדלקה נוחים ובולטים. הוא מגיע עם 12 תכניות רטט שונות – 6 תכניות של רטט אחיד בקצב עולה, ו-6 תכניות ייחודיות בעלות רטט משתנה.

ויברטור (צילום: באדיבות סיסטרס)
המאנטה ריי של פאן פקטורי. רוטט מצוין אך משהו חסר(צילום: באדיבות סיסטרס)
 

 

אחרי שניסיתי אותו הגעתי למסקנה שה-Manta אינו אידאלי למשתמש עצמאי מאחר שהתקשיתי להגיע לזקפה מלאה בזכות הסטרוקר עצמו, עקב חוסר היכולת שלו לעטוף באינטימיות את איבר המין. גם הרטט עצמו אינו מספיק כדי לגרות פין רפוי - הוכחה נוספת לעליונות נשית ועילה חמורה לקנאת דגדגן. כמו כן, במהלך השימוש חסרה לי תוכנית רטט שמדמה פעימה, דופק או כיווץ בצורה אורגנית יותר.

 

למרות הנ"ל, מדובר בצעצוע שיכול לתפקד כתומך מצוין לזוג (או יותר) המעוניינים לשלב אביזר בעת המשגל. הרטט מרגש מאוד כשהוא משולב עם חדירה או מין אוראלי, והשילוב של מגע אנושי עם הסיליקון הרוטט בהחלט מגרה את הנפש. כמו כן, עיצוב המוצר הנוח מאפשר אחיזה ובקרת כפתורים מדויקת על ידי הפרטנרים השונים, כמו גם החלפת ידיים. הקליימקס בשימוש אישי לא מלכלך במיוחד תודות לעיצוב זוויות ה-Manta, וניקיון האביזר פשוט ונוח בשטיפה עם סבון, שכן הסיליקון לא סופח נוזלים או שמנים (אלון מוצק).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות סיסטרס
הגולש מבית פאן פקטורי. תענוג שמענג מבפנים
צילום: באדיבות סיסטרס
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים