שתף קטע נבחר

זו תמונת הפרופיל שרווקים הכי פחות אוהבים

מחקר חדש חושף את תמונות הפרופיל שיקטינו את הסיכוי שיפנו אליכם בעשרות אחוזים, ותמונה אחת, מוכרת ונפוצה, שעתידה להקטין את אחוזי ההצלחה שלכם בכמעט 100%. תגידו צ'יז?

רוצים להשיג יותר לייקים באתרי ההיכרויות השונים? שימו לב לתמונת הפרופיל שאתם מעלים: אפליקציית ההיכרויות Hinge חשפה השבוע מחקר ניתוח נתונים מקיף, שביקש לשפוך אור על מידת הצלחתה של תמונת פרופיל באתר היכרויות. בשיתוף פעולה עם מדעני נתונים, יצרו ב-Hinge אלגוריתם שאיתר 35 מאפייני תמונות, כמו למשל: שיער אסוף או פזור, חיוך חושף שיניים וחיוך בפה סגור, צילום עם משקפי שמש וכדומה, כשהמטרה היתה לבחון את סוג התמונה שיוציא את המצולם בה הכי אותנטי ומזמין.

 

"מאחר שהפרופילים אצלנו מעוצבים כדי לשקף את האישיות של המשתתפים, אנחנו רוצים לעזור להם למקסם את ההצלחה באתר", הסבירו ב-Hinge והוסיפו: "כעת נוכל להראות למנויים שלנו אילו תמונות שווה להם לשתף, ואלו תמונות אולי עדיף שישמרו לעצמם".

 

אז לאילו מסקנות הגיעו באפליקציה? מסתבר למשל שתמונת חיוך משתנה בהתאם למגדר: נמצא שיש הבדל מגדרי כשזה מגיע לשאלה האם לחשוף שיניים או שאולי עדיף להסתיר אותן. כך, לנשים שהצטלמו עם חיוך חושף שיניים היה 76% יותר סיכוי לקבל לייק על התמונה שהעלו, מאלו שחייכו ללא שיניים. לעומת זאת, אצל גברים המצב שונה - גברים שחייכו ללא שיניים זכו ל-43% יותר סיכוי לקבל לייק מחושפי השיניים החייכנים.

השפע הגדול של רווקים באתרי ההיכרויות השונים מחייב שתבלטו  (צילום: Shuttersrock) (צילום: Shuttersrock)
השפע הגדול של רווקים באתרי ההיכרויות השונים מחייב שתבלטו (צילום: Shuttersrock)
 

סוף עידן הסלפי

המחקר החדש חשף גם שרווקים ורווקות בימינו כבר פחות מתלהבים מתמונות סלפי, עם 40% פחות סיכוי לקבל לייק על תמונה כזאת. עוד נתון מפתיע הוא שלאנשים נמאס מתמונות חוף, ותמונות חוף של גברים ונשים כאחד נתפשות כפחות פופולאריות באתרי ההיכרויות השונים, בזמן שתמונות של פעילות גופנית, לעומת זאת, העלו את הסיכוי לקבל לייק ב-75%.

 

תנו לאנשים לראות את העיניים שלכם: עוד נמצא שרווקים ורווקות שהצטלמו עם משקפי שמש הורידו את הסיכוי שלהם לקבל לייק ב-41%. אבל הדאונר הגדול מכולם הוא תמונה עם בני המין השני, אשר מורידה את הסיכוי שיפנו אליכם ב-98%! מסתבר שרווקים ורווקות לא מוכנים לקחת בכלל את הסיכוי שהם יפנו לאדם נשוי או נמצא בזוגיות, ותמונות עם בני המין השני רק מבלבלות אותם. כך שגם אם היא רק ידידה טובה שלך ואתה ממש אוהב את איך שיצאת בתמונה, עדיף כנראה לוותר עליה.

 

תמונות נוספות שפחות עובדות באתרי היכרויות הן תמונות עם פילטרים של סנפצ'ט. אנשים רוצים לראות מי אתם באמת, ולא איך אתם נראים עם אנימציות ואימוג'יז מטופשים. עוד נמצא כי גברים יכולים לחסוך מעצמם את התמונות האמנותיות שבהן הם מסתכלים על האופק או הצידה, ולהצטלם כשהם מסתכלים ישירות למצלמה. זה יגדיל את הסיכוי שלהם לקבל לייק על התמונה ב-102%! לא רע בכלל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shuttersrock
השפע עצום. נסו להתבלט
צילום: Shuttersrock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים