שתף קטע נבחר

זה ששיקר לגבי גובהו, וההוא שרק חיפש מין

לשלושה דייטים איומים יצאה עו"ד מירי וורצל עד שהבינה שאתרי היכרויות הם כנראה פחות בשבילה. עכשיו יש לה מסר לשפנפני פרק ב' שמשתמשים באתרים הללו רק כדי להשיג סקס, ועל הדרך משקרים לגבי הגובה, המקצוע או שולחים ידיים עוד לפני שהתחלתם לדבר

תשאלו אישה מה דעתה על אתרי היכרויות, היא תגיד גועל. תגידו לגבר - הוא יגיד חגיגה. בבסיס מדובר ברעיון גאוני. אם כל דבר אתה מוצא ברשת, למה לא זוגיות? כל אחד תקוע כל יום, כל היום, באקווריום שלו. איפה כבר אפשר להכיר אנשים חדשים אם לא אונליין? אז ניקח המון גברים פנויים, ניקח המון נשים פנויות, כל אחד יָרְאֶה את עצמו, יספר על עצמו, וברור שבמאגר כל כך גדול כל אחד ימצא את זה שבת הקול שיצאה מהשמיים ארבעים יום לפני שההורים שלו בכלל חשבו לעשות אותו, הכריזה "זה זיווגך".

 

לטורים הקודמים של עו"ד מירי וורצל:

מתלוננת על גוסטינג? גבר מעל 70 נעלם לי

תתפלאו, גם סבתות רוצות סקס מטורף

 

אז למה גועל? נתחיל עם משהו שהוא לא גועל, סתם מעצבן - אני מדברת על התמונה. כל אחד רוצה להיראות הכי טוב ולכן הוא ישים את התמונה הכי מרשימה שלו. הגיוני. ושאף אחד לא יגיד "מה זה השטחיות הזאת? זה מה שקובע לגבי בנאדם?", כי כן, זה מה שקובע במבט הראשון, דווקא בגלל שזה אתר אינטרנט. בחיים יש מקום למקצי שיפורים - מילה, מבט או תנועה לפעמים עושים את העבודה. באתר אין רגעים קטנים של חסד. מה שאתה שם, זה מה שהיא רואה. לכן זה מקובל לחלוטין שכל אחד ישים את התמונה הכי טובה שלו, אבל בבקשה שתהיה עדכנית. נתקלתי בלא מעט פרופילים שנכתב בהם בפירוש: "התמונה מעכשיו" - דבר שהוכיח לי שזה כלל לא מובן מאליו שמה שאת רואה על המסך, זה מה שתקבלי בפגישה.

אתרי היכרויות זה גועל. עו"ד מירי וורצל (צילום: נועה גוטמן) (צילום: נועה גוטמן)
אתרי היכרויות זה גועל. עו"ד מירי וורצל(צילום: נועה גוטמן)
 

כשאת יושבת מול העתק דהוי ומקומט של מה שראית אצלך על הצג, זו כבר פתיחה גרועה. זה כמובן רלוונטי לשני הכיוונים, וברור שזה קורה גם בזמן שאתה יושב מולה בדייט הראשון ותוהה להן נעלמה "נערת האמצע" מהאתר. באשר למפרט הטכני - מלבד הגיל שנבדק ומוצלב, מול נתוני הבסיס אין דרך לוודא האם הנרשם באמת אסטרונאוט (כמקצוע, לא כתיאור אופי). אז שכל אחת תפעיל את השכל הישר, ותחליט בעצמה מה היא קונה ומה לא. שקרנים יש בכל מקום, ואת האסטרונאוט את יכולה לפגוש גם בפאב, לא רק באתר.

 

אז איפה בעצם הבעיה הגדולה? הבעיה הגדולה היא שלנו. אנחנו שותות כוס מיץ לימון כדי להעביר את הבחילה, סותמות את האף ונרשמות. ככה אנחנו מרגישות, כי אנחנו יודעות שזו לא הדרך שבה האל הטוב תכנן שהדברים יקרו. שלגיה, סינדרלה, אורורה ועוד כמה דברים שלא קשורים לחיים, דפקו לנו את המוח. אומנם מאז שתשלובת דיסני התחילה לפטם את מוחותינו קרו כמה דברים בעולם, ואפילו בדיסני כבר החליפו דיסקט וגם שם אף אחת כבר לא יושבת ומחכה לפרינס צ'רמינג, אבל עדיין כולנו חיות בסרט. רוצות שהמבטים יצטלבו ושהקסם יפרוץ במטר זיקוקים. שהגורל יפגיש בינינו, גם חברים הולך, אבל לא אלגוריתם.

 

תסמכו עליי עם זה - אין אישה שנרשמת בגלל שהיא חושבת שזה הולך להיות "מה זה כיף". היא נרשמת בגלל שהיא רוצה זוגיות, מתקשה למצוא אותה ומבינה שזו האופציה היחידה שנותרה בפניה להכיר מישהו, כי מכל שאר האופציות היא כבר התייאשה. גברים, לעומת זאת, נרשמים בגלל שהם חושבים שזה הולך להיות כיף. סקס און ליין. הם משוכנעים שלא צריך להתאמץ יותר מדי, רק לכתוב כמה מילים וללחוץ 'סנד'. חלקם באמת מחפשים זוגיות, בייחוד הצעירים שזה להם הסיבוב הראשון. אבל אני מדברת על רוב השפנפנים העליזים של הסיבוב השני. אני, למשל, נרשמתי לאחר שלבי נשבר על ידי שובר לבבות ידוע. אני אראה לו מה זה, חשבתי. העולם מלא גברים, מי צריך אותך בכלל? אז נרשמתי. אף אחד מהפונים לא נראה להיט, אבל החלטתי בנחישות לתת לעניין צ'אנס.

עו"ד מירי וורצל. נתנה צ'אנס לאתרים והתאכזבה (צילום: נועה גוטמן) (צילום: נועה גוטמן)
עו"ד מירי וורצל. נתנה צ'אנס לאתרים והתאכזבה(צילום: נועה גוטמן)
 

הראשון שפגשתי היה נמוך ממני והביע את אי-שביעות רצונו מכך שבאתי על עקבים. טוב, כל ימיי חייתי עם בעל גבוה, אז אני רגילה ללכת על עקבים. כששבתי הביתה בדקתי שוב. גובה: בסנטימטר אחד יותר ממני. סיריוסלי?! אתה לא מתקרב לשם בכלל, ואם לא היית משקר, לא היינו בכלל נפגשים. וחוץ מזה, מה חשבת שיקרה? שעד הפגישה אתכווץ? הפגישה הייתה קצרה, ולאחר כחצי שעה הוא ליווה אותי לאוטו. אמרתי לו יפה שלום ואז הוא התמתח מעט למעלה, הצמיד במהירות של זיקית את פיו לפי, ותחב פנימה לשון זריזה. "רק בודק איך הטעם", פלט באדישות. אחר כך אמר שלום, הסתובב והלך.

 

 

עם השני הייתי עסוקה כל הערב הקצר בלמשוך את כף ידי משתי כפותיו המסתערות על זו שלי ללא הרף. מה אתה רוצה מהיד שלי? אנחנו מכירים בקושי עשר דקות. לאחר שהשלישי פרש בפניי את משנת חייו המרשימה, "ביום שאני לא יוכל לזיין אני מתאבד", וכמובן "אני רוצה לזיין אותך", החלטתי להוריד הילוך. נשארתי רשומה, אבל סירבתי למפגשים. עדיין חשבתי אולי יגיע איזה כוכב, ואחרי חודש, כשמישהו שווה נעלם לי באופן מעצבן, פרשתי.

 

אז אם הבעיה הגדולה היא שלנו, מה אנחנו רוצות מכם? ובכן, כבוד. זה מה שאנחנו רוצות. לא קל להיות בהוויה הזאת, לחשוב שמישהו גולל אותך תוך כדי פיהוק והמשיך הלאה. לראות שהוא "צפה בפרופיל שלך" ולא קיבלת שום פנייה, בעיקר אם הצופה שווה. זה מבאס. אבל בזה אתם לא אשמים. שאף אחד לא יחשוב שאנחנו חושבות שכל צפייה בפרופיל מחייבת פנייה. ממש לא "צפית - פנית". אבל תתייחסו! זה מה שאנחנו רוצות.

 

אם מישהי פונה אליך, גם אם אתה לא מבין מאיזו הזיה היא נפלה עליך, שלח לה סירוב מנומס. "לא נראה לי שאנחנו זורמים טוב", למשל, מכסה את כל האופציות. לא צריך יותר מזה. לא צריך הסברים. תתחיל לחפור לך? זאת בעיה שלה. לא שלך. אז אני עזבתי, אבל אני מצדיעה לכל מי שנשארת וממשיכה לנסות. כל מי שמתמידה בסופו של דבר מוצאת בעמק הבכא הזה נסיך. נכון שהדרך לשם רצופה בצפרדעים שנשארים כאלה, לא משנה כמה תנשקי אותם, אבל מה שאנחנו צריכות זה רק נסיך אחד. לא כך?

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נועה גוטמן
עו"ד מירי וורצל. לא בטוח כלל שמה שאת רואה במסך זה מה שתקבלי בדייט
צילום: נועה גוטמן
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים