שתף קטע נבחר
צילום: Shutterstock

איך להפסיק לחשוב על האפס שנפרד ממני

"למרות שהוא שייך לסוגה אנושית נמוכה במיוחד, אני חושבת עליו המון. הייתי שמחה לדעת איך להתגבר עליו, ואיך למצוא את עצמי עם אנשים טובים יותר". אתם שאלתם, קצ'קעס עונה

רוצה להפסיק לחשוב עליו כבר (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
רוצה להפסיק לחשוב עליו כבר(צילום: Shutterstock)

קצ'קעס יקרה,

קראתי את הכתבה האחרונה שלך ומיד דמיינתי בחור שאני מכירה. הוא הכיל את כל התכונות שאת מתארת בצורה מושלמת (אני ממש חושדת שיש לו הפרעת אישיות נרקיסיסטית). הבחור המדובר נפרד ממני לאחרונה בצורה די מגעילה, ולמרות שהוא שייך לסוגה אנושית נמוכה במיוחד, אני חושבת עליו המון. הייתי שמחה לדעת איך להתגבר עליו, ואיך למצוא את עצמי עם אנשים טובים (אם יש לך נ"צ למאורה שלהם, גם יכול לעבוד).

 

התשובה של קצ'קעס

היי, BFF אהובה,

כדי לענות לשאלה החשובה שלך עשיתי כמעט כל מה שבחורה יכולה לעשות - חזרתי לספרי הפסיכולוגיה מהתואר, התקשרתי לאימא, סבתא ואיזו דודה רחוקה, הטרדתי חברות יודעות דבר, והזמנתי לבירה כל גברבר שהסכים לעסקה "בירה תמורת חפירה". ואז הגיעה נטע. ה-נטע. את יודעת, נטע TOY המלכה, והנוכחות שלה הייתה כמו קרן שמש בהירה שליטפה את פניי וגילתה לי את אמריקה (או ליסבון) - כדי למצוא את עצמך עם אנשים טובים, ולהיגמל סופית מהחולשה לממתקים חסרי ערך תזונתי (ע"ע הבחור שלך), את צריכה להיות קצת נטע.

 

לכתבות הקודמות של קצ'קעס:

אחת ולתמיד: למה אנחנו נמשכות לדושבגים?

אני חובבת איפור. האם אני פחות פמיניסטית?

 

תקציר הפרקים הקודמים למי ששכן בזמן האחרון מתחת לאבן והאכיל עכברי סלע: בחורה מהוד-השרון עשתה את הבלתי יאמן וניצחה את התחרות שכולנו היינו בטוחים שהיא מנוהלת על ידי המפלגה הנאצית. צוחקת! בכל מקרה, ניסיתי להבין מה יש בה, בנטע, שכל כך משגע אנשים. אז כן, יש לה יכולות ווקאליות שאפשר למות בשבילן, אבל בתחרות שירים היכולת להחזיק תווים היא דבר כמעט מתבקש. וכן, יש לה לוק ייחודי, אבל בואי נודה על האמת - אם הגעת לאירוויזיון אתה חייב להיות שונה ומוזר.

 

אז מה זה? אלה מילות השיר? הקצב? התלבושות? יכול להיות, אבל זה בעיקר הביטחון העצמי והגישה הבלתי מתנצלת שלה. מה לעשות? כל ה"יזראלי חוצפה" הזה פשוט ממכר. את בטח שואלת איך קשורה תרנגולת אנרגטית למערכות יחסים, והאם הלוקיישן של האנשים הטובים נמצא בתחתית המזון לציפורים. אני מבטיחה לך שמיד תביני. בינתיים, בואי נדבר רגע על הערכה עצמית.

 

 

הערכה עצמית היא הדו"ח המפורט, המדוקדק והארוך שאנחנו מגישים על עצמנו לעצמנו. המסמך הזה מפרט אילו כישורים יש לנו, כמה אנחנו מושכים, האם אנחנו מתמודדים עם לחץ, כמה חד חוש ההומור שלנו, ובאופן כללי האם אנחנו "מציאה", או משהו שמישהו הוציא עם הזבל החוצה. פרופ' אברהם מאסלו, פסיכולוג הומניסטי אמריקאי, אפילו הכניס את רכיב הערכה העצמית לתיאוריית הצרכים שלו. עוד רכיבים בתיאוריית הצרכים שאמורה להביא את האדם למיצוי: הצורך לאכול והצורך להיות מוגן מפני חיות רעות והתקפות טרור. אלמנטרי.

 

הערכה עצמית כל כך חשובה כי היא למעשה קובעת על פי איזה תסריט תנהלי את חייך. אם תאמיני שאלוהים, הגורל או המזל ייעדו לך תפקיד עגום ומערכות יחסים במשקל נוצה עם חרא של בני זוג, זה פחות או יותר מה שתמצאי. בפשטות – אנחנו חיים את החיים שאנחנו מאמינים שאנחנו ראויים להם. אחרי הכול, אם אנחנו חושבים שמגיע לנו יותר אנחנו נדליק לפידים, נתקומם, נצעק ונדרוש לעבור לספק השירות המתחרה (אתם על הכוונת שלי, HOT).

 

הדרך היחידה להשפיע על התנהגותו של אדם אחר, להרביץ בו תורה ולגרום לו למטמורפוזה מדוש למוש היא היפנוזה. ואת זה לא אני ולא את מורשות לעשות ללא רישיון. הדרך היחידה לחיות את החיים שאת מפנטזת עליהם, אם כן, היא להיות קצת נטע. לא להתנצל, לבלות שעות במה שעושה לך טוב, עם אנשים שגורמים לך לחייך, ללמוד, להתפתח, לנסות דברים חדשים ולתת לעצמך בוסט של ביטחון והערכה עצמית. פייר? מגיע לך להתרומם מעלה, והכי חשוב - את not his toy.

 

יש לכם ולכן שאלות על יחסים, גברים, נשים וזוגיות לשאול את קצ'קעס? כתבו לנו

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
האם מתישהו אמצא בחור טוב סוף סוף?
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים