שתף קטע נבחר

הבטחתי לעצמי שאתמזמז הלילה עם מישהו

השענתי את ראשי לעברו ולחשתי: "אני צריכה לעוף, והבטחתי לעצמי שלפני שאזוז אתמזמז עם מישהו. אתה נראה לי מתאים לזה". הוא הביט בי המום. הסתכלנו אחד על השנייה ועשינו את זה. כשהתנשקנו נצמדתי אליו והרגשתי בעננים

יותר מחצי שנה עברה מאז הבחור האחרון שיצא איתי. לפני כמה חודשים אפילו הידיד שהיה לי איתו קשר מיני ממושך, החליט לסגור את הבסטה ולהפסיק לדבר איתי. אם מישהו היה שואל אותי בגיל 16 איך אני מדמיינת את חיי בגיל 25, בוודאות הייתי עונה לו "נשואה". ואם לא נשואה, אז בזוגיות. אני זוכרת שבגיל 15 כתבתי רשימת משאלות לעוד כמה שנים בפעולה של תנועת נוער שהייתי חברה בה. החניכים היו אמורים לקפל את הפתק הזה, ולקבל אותו רק אחרי כמה שנים. באותו פתק איחלתי לעצמי שאעבוד בתחום התקשורת ושאמצא אהבה. את הסעיף הראשון הצלחתי לממש בהרבה עבודה קשה, יזע ודמעות. בסעיף השני נכשלתי פעם אחר פעם.

 

תחום האהבה תמיד היה התחום החלש בחיי. כל מי שהתאהבתי בו לא התאהב בי, וכל מי שנדלק עליי – אני לא נדלקתי עליו. וככה היה מאז ומעולם. בתור אחת שהאמינה תמיד שסקס ומגע מיני צריכים להיעשות בין בני זוג, לא רציתי להגיע למקומות הללו לפני שאהיה בזוגיות אמיתית. נשבעתי לעצמי שאוותר על מגע מיני, נשיקות ומזמוזים בדייטים – לפחות הראשונים, רק מתוך החשש שאפגע.

באנו ליהנות (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
באנו ליהנות(צילום: Shutterstock)
 

תמיד קינאתי בבנות שהיה להן קל לפלרטט עם כל העולם, ובמקביל גם להיות בזוגיות עם בחור ממש חתיך. העולם לא הוגן. אז החלטתי לשנות פאזה - אם מוחמד לא בא אל ההר, ההר יבוא אל מוחמד. כך עשיתי בשבוע האחרון במסיבה אליה הוזמנתי. אף אחת מחברותיי לא יכלה או רצתה לבוא איתי, ולמרות זאת החלטתי לא לתת לאנרגיה השלילית להציף אותי, ובחרתי ללכת – לבד!

 

אני לא יודעת אם אי פעם יצא לכם ללכת לבד למסיבה. עבורי זו הייתה הפעם הראשונה, אבל בחרתי להסתכל על זה בצורה אחרת – ללכת לבד למסיבה יכול להיות מרגש ומסעיר לא פחות מללכת עם קבוצה של בנות. הרי אף אחד לא מכיר אותי, ואין לו דעות קדומות עליי. זה אומר שבייסיקלי, אוכל לעשות במסיבה הזאת כל מה שאני רוצה. אז הגעתי למקום לבדי. כל אחד התאסף סביב החברים שלו, רקד, שתה או דיבר עם הקבוצה שלו. ניסיתי להיכנס לעניינים והחלטתי לגשת בעיקר לחבורות של בנים. "היי, מה המצב? הגעתי לבד וחשבתי להצטרף אליכם", מצאתי את עצמי אומרת לבחור ממש חמוד שבדיוק לגם מהבירה שהזמין בדוכן. "היי, את לא לבד אף פעם!", הוא השיב מחייך, ואחרי שהניח את הכוס בצד רץ להגיד שלום לכמה בנות שהכיר. חזרתי לבדידות.

 

בעשר בלילה בערך הייתי כבר אחרי כוס יין אחת ושתי כוסות בירה, והחלטתי שאת הערב הזה לא אסיים עם עצמי. ידיד ותיק נכח במסיבה, ואמרתי לו שאני חייבת למצוא כאן מישהו להתמזמז איתו. הוא צחק ואיחל לי בהצלחה. התחלתי לדבר עם בחור אקראי ששמע על המשימה המתוכננת שלי. הוא התלהב ושאל אם בא לי לעשות את זה איתו. חייכתי אך לפני שהוצאתי הגה מהפה, הוא כבר הספיק להיעלם מהשטח אל תוך רחבת הריקודים.

 

מרחוק יכולתי לזהות את האקס. הופתעתי לראותו אבל שמחתי שזה לא מזיז לי יותר מדי. אני זוכרת שיום אחרי שהוא נפרד ממני הגעתי לעבודה ומיררתי בבכי. רק רציתי שהיום הארור הזה ייגמר. לא הפסקתי לדבר על האכזבה מהקשר איתו עם כל חבריי למשרד. ראיתי אותו רוקד עם כמה חבר'ה שזהיתי מהפייסבוק, וחשבתי לעצמי שאם לא אתמזמז עם אף אחד הערב, אז כדאי לפחות שאצליח למצוא טרמפ הביתה. בינתיים היה נראה שאף אחד לא נוסע בכיוון שלי, חוץ מהאקס. השעון התחיל לתקתק, הזמן אוזל והמוני גברים התחילו להציף את הרחבה. ידיד טוב שידע מה התוכנית שלי ניגש אליי ושאל "נו, מצאת כבר מישהו?". "עוד לא", עניתי.

מי אמר שאי אפשר לבוא לבד למסיבה (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
מי אמר שאי אפשר לבוא לבד למסיבה(צילום: Shutterstock)
 

מחוגי השעון הראו שהשעה כבר 11 בלילה. תחושת אכזבה אפפה אותי, והבנתי שהתוכנית שלי כבר לא תצא לפועל. בינתיים צדתי בעיניי בחורה שעמדה לבדה ליד הבר. ניגשתי אליה ושאלתי מה נשמע. היא סיפרה לי שגם היא הגיעה בגפה. התנחמתי שאיני היחידה. התחלנו לדבר, סיפרתי לה שאני אוהבת לכתוב ואחרי שיחת היכרות ראשונית הודעתי לה שבקרוב אצטרך לזוז.

 

"יש לנו עוד קצת זמן, בואי נלך לרקוד", היא אמרה ובמהרה מצאתי את עצמי יחד איתה במרכז האולם. אני מודה שאני אחת הרקדניות הגרועות, אבל לא היה לי אכפת. הרגשתי שאני מתחילה להשתחרר. כמה דקות של שירי בריטני ספירס וג'ייסון דרולו עשו את שלהן. פתאום בחור בלונדיני הורס עם עיניים כחולות התקרב אליי והחל להתנועע ממש לידי. "זה הסימן שלי", חשבתי לעצמי. החברה שבדיוק הכרתי התלחששה עם בחורה אחרת שעמדה בסמיכות אלינו. עצרתי את התנועות שלי והתחלתי להתקרב אל הבלונדיני החתיך. הוא סיפר לי שהוא הגיע למסיבה עם אחד המארגנים.

 

באותם רגעים הרצתי בראשי את הסצנה מתוך העונה הראשונה של הסדרה 'שקרניות קטנות'. אריה בת ה-16 נדלקת על המורה הצעיר לספרות. היא נכנסת לשיעור שלו ומזמינה אותו לצאת איתה, אבל מכיוון שהיא לא רצתה שידעו על הקשר הרומנטי, היא מחביאה את ההזמנה שלה בתוך דפי המחברת לספרות, ומבקשת ממנו מול התלמידים ש"יבדוק לה את שיעורי הבית". מבחינתי מדובר בסצנה יחסית נועזת, כאשר נערה צעירה לא חוששת לעשות מהלך מרכזי ומשמעותי בשביל בן הזוג הפוטנציאלי.

 

 

עוד אני נזכרת בכך ואני קולטת זוג שמתמזמז ממש לידנו. מה עובר עלייך? שאלתי את עצמי. יש כאן 300 איש. את באמת רוצה לעשות את זה מולם? ואז שמעתי בתוכי קול מטורף שאמר - כן! תעשי מה שאת רוצה. הבחור החתיך התקרב אליי עוד יותר, והבנתי שהגיע הזמן. השענתי את ראשי לעברו ולחשתי: "אני צריכה לעוף, והבטחתי לעצמי שלפני שאזוז אתמזמז עם מישהו. אתה נראה לי מתאים לזה". הוא הביט בי המום. "כן? את רוצה?", שאל, ובלי להסס עניתי "כן!". הסתכלנו אחד על השנייה ועשינו את זה. כשהתנשקנו נצמדתי אליו והרגשתי בעננים.

 

אחרי כמה זמן פקחתי את העיניים והסתכלתי עליו, ואז על מי שמסביבי. יכולתי לקלוט את האקס דופק לי מבט מרחוק. כבר לא היה אכפת לי אם הוא באמת הבחין בי מתעסקת עם הבחור הזה או לא, אבל גם אם כן – שימות. מעולם לא תיארתי לעצמי שאוכל להרגיש כזאת אופוריה מקצת שחרור מיני.

 

"ואוו, הפתעת אותי", אמר לי הבלונדיני. "אני יודעת, הפתעתי את עצמי". השעה הייתה רבע לחצות ווזה היה הרגע שלי להתעופף. התחושה הייתה נפלאה. לפני שזזתי נתקלתי בידיד המוכר "נו? נו?", הוא שאל. "כן! עשיתי את זה! ועכשיו אני הולכת". "רגע, אבל עם מי?", הוא רצה לדעת, אבל האוטובוס כבר עמד לנסוע ולא יכולתי לחכות. דפקתי את הריצה של חיי לעבר התחנה, כשחיוך ענקי מרוח לי על הפרצוף.

 

הבלונדיני לא ביקש את המספר שלי, ואני גם לא מתכוונת לנסות ולמצוא את שלו. ידעתי שכך הערב הזה יסתיים. בת ה-16 הסגורה, המופנמת והרצינית שבתוכי זעקה בראשי – "אלוהים! איבדת את זה לגמרי!", אבל שתדעו לכם ש"לאבד את זה" יכול להיות הדבר הכי טוב שתחוו בחיים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
זאת המסיבה הכי טובה בעולם
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים