שתף קטע נבחר

מה חושבים גולשי אוקיי-קיופיד על נתניהו?

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית שאלה את משתמשיה הישראלים מה דעתם על תפקודו של ראש הממשלה הנוכחי, וגם עד כמה פוליטיקה משחקת תפקיד בקשרים הזוגיים שלהם. התשובות מפתיעות

אוקיי קיופיד (צילום: shutterstock)
אוקיי קיופיד. שואלת את גולשיה על העדפותיהם הפוליטיות(צילום: shutterstock)

 

83 אחוזים מהנשים ו-73 אחוזים מהגברים המשתמשים באפליקציית ההיכרויות הוותיקה, אוקיי-קיופיד, אינם תומכים בבנימין נתניהו. כך עולה מניתוח שאלונים שמילאו משתמשי האפליקציה בישראל. בחלוקה לפי גילאים, לא פחות מ-81 אחוזים מדורות הבייבי-בום (הדור שנולד אחרי מלחמת העולם השנייה) והאיקס (ילידי שנות ה-60 וה-70) לא תומכים בראש הממשלה בנימין נתניהו. בגילאים הצעירים הנתונים פוחתים עם 77 אחוזים מדור ה-Y (ילידי שנות השמונים והתשעים) ו-72 אחוזים מדור ה-Z (כל מי שנולד מסוף שנות התשעים ועד העשור השני של שנות האלפיים) שלא תומכים בנתניהו. עוד מתברר כי הסבירות שנשים לא תצאנה עם גבר או אישה שמצהירים כי הם לא יצביעו בבחירות, גדולה פי שניים מזו של הגברים.

 

עוד בנושא:

מנכ"ל אוקיי-קיופיד ממליץ: "הימנעו מלשלוח 'היי' כהודעה ראשונה"

 

מאחר שהשנה נערכות הבחירות לממשלה בפעם השנייה ועדיין קיים סיכוי לקיומן של בחירות נוספות בפעם השלישית, נדמה כי עבור הישראלים, קשה להתנער משיחות על פוליטיקה והיא משפיעה על חייהם של מרביתם, עם 80 אחוזים מדור האיקס, 67 אחוזים מדורות הבייבי-בום וה-Z ו-51 אחוזים מדור ה-Y שסבורים שהפוליטיקה של ישראל בהחלט משפיעה על חייהם היומיומיים. כשזה מגיע לניהול שיחות פוליטיות התמונה קצת שונה, כשרק 45 אחוזים מהגברים ו-34 אחוזים מהנשים בישראל המשתמשים באפליקציה הצהירו כי הם נהנים לשוחח על פוליטיקה. במקרה הזה, אין זה מפתיע כי הדור המבוגר יותר מוביל, עם 83 אחוזים מדור הבייבי-בום שאוהבים לשוחח על פוליטיקה עם בן/ת הזוג שלהם לעומת 78 אחוזים מבני דור ה-Z.

רה
מרבית גולשי האפליקציה כבר לא איתו. בנימין נתניהו(צילום: AP)
 

במדינה מקוטבת פוליטית כמו ישראל ניתן היה לצפות כי רובם המוחלט של הישראלים יסכים לצאת רק עם בן או בת זוג מאותו מחנה פוליטי, אך למרבה ההפתעה, הישראלים הרבה יותר פתוחים ורק 63% מהמשתמשים בישראל מעדיפים לצאת עם אדם המחזיק באותן דעות פוליטיות. לפי נתונים שקיבלנו מאוקיי-קיופיד העולמית, במדינות כמו גרמניה וצרפת המספרים מצביעים על תפיסה שמרנית הרבה יותר, עם 78% ממשתמשי האפליקציה בגרמניה שהצהירו כי הם מעדיפים שבן/ת הזוג שלהם יחזיק באותן דעות הפוליטית, וכך גם 74% מהמשתמשים בצרפת. לעומת זאת, בארה"ב, בה נמצאים מרבית משתמשי האפליקציה, רק 61% מעדיפים בן/ת זוג שאוחז בדעות פוליטיות דומות.

 

  

אפליקציית אוקיי-קיופיד שמה דגש רב על תוכן, כלומר על תכונות והעדפות אישיות ולא רק על מראה חיצוני, דרך עידוד הגולשים להשיב על מספר גבוה של שאלונים, בהם ביכולתם להביע את דעתם על אורח החיים שלהם, נושאים הקשורים בפוליטיקה ועל העדפות חברתיות, כשהמטרה היא לאפשר לאלגוריתם של האפליקציה לחבר בין משתמשים אשר שותפים לתחומי עניין שונים, ולשכלל את אחוזי ההצלחה הזוגית שלהם.

 

אריאל צ'ריטן, מנכ"ל אוקיי-קיופיד העולמית אמר כי: "בשנים האחרונות ישנם שינויים מפתיעים מאוד בהעדפות המשתמשים בבני זוג פוטנציאליים. מסתבר כי לא רק בישראל, אלא בעולם בכלל, כשזה מגיע למציאת בן זוג, דעות פוליטיות חשובות יותר מסקס טוב".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
83% מהרווקות באפליקציה כבר לא תומכות בו. ביבי
צילום: AP
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים