שתף קטע נבחר

"נשים שלחו לי תמונות עירום בלי שאבקש"

האם לתופעת ה"דיק-פיק" צצה פתאום גרסה נשית? מה מרגישים גברים שמקבלים תמונה של איבר מין נשי, בלי הכנה ומשום מקום? לאחרונה יותר ויותר גברים מתלוננים על הטרדות מיניות מהצד ההפוך, כשתמונה שהם לא ציפו לקבל משאירה אותם המומים ופעורי פה. שלושה גברים שהוטרדו מדברים

"לא ביקשתי שהיא תשלח לי את התמונה הזאת" (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
"לא ביקשתי שהיא תשלח לי את התמונה הזאת"(צילום: Shutterstock)

ואם הייתי מניאק, מאלה שמפיצים תמונות כאלה?

"יצאתי במשך ארבעה חודשים עם בחורה סקסית, חמודה, אנרגטית כמו שד, ברמנית אחרי שחרור מהצבא. היה בנינו חיבור מעולה מההתחלה כך שמהר מאוד, תוך שבועיים, כבר הצהרנו על עצמנו כזוג. היא טסה לטיול לתאילנד והודו והחלטנו שנשמור על קשר ונראה לאן זה יוביל", מספר יניב, בן 26 מגבעתיים.

 

"שמירת הקשר בנינו כללה גם הודעות מיניות ותמונות, אבל לא חושפניות באופן בוטה. גם אף פעם לא שלחתי תמונה של האיבר שלי לאף אחת. אני לא מת על הדברים האלה. יום אחד היא סימסה לי ושאלה אם אני לבד כי יש לה הפתעה בשבילי. מפאת הכבוד אני רק אתאר שהיא בחרה להצטלם כול כולה, רק שהחלק העליון שלה היה עם בגדים והחלק תחתון ערום לגמרי. זה היה... מוזר כזה. נכון שכבר ראיתי את האיבר המוצנע שלה בעבר מן הסתם, אבל אני לא בקשתי ממנה לעשות את זה.

 

"האמת, יש בזה משהו מגניב, אי אפשר להתכחש שזה מדליק שהיא ככה. כאילו, אני אהבתי את הפתיחות ושהיא זורקת זין על מוסכמות חברתיות, אבל תמונות עירום אחרות יותר מושכות אותי. לחשוף את הזה שלה... בלי פחד... לא יודע. בסוף, למרות שזה הדליק אותי, אני מודה שזה קצת היה טו-מאצ'.

 

"אני גם מודה שהרגשתי קצת מוטרד. לא מינית! ממש לא, זה יותר בקטע שהסיטואציה שהיא שמה אותי בה הייתה מטרידה ויצרה אצלי חוסר נוחות. אני חושב על זה ומגמגם כי זה ממש מבלבל, אז אם להיות תכלסי, מה שהיא עשתה לא חרמן אותי. בפועל אני אוהב דברים יותר אסתטיים. אם היא הייתה חשופת חזה זה היה יותר עושה לי את זה מאשר תמונה שבה אני רואה לה את הכול.

 

"המחשבה שאולי היא שלחה את זה לגברים בעבר גם הטרידה אותי... ואם הייתי מניאק, מאלה שמפיצים תמונות כאלה? זה מעיד גם קצת על חוסר אחריות כי בעולם של היום זה ממש סיכון להצטלם ככה. אני לא רוצה שיצא גם שאני גבר חרא שחושב שלגברים מותר ולנשים לא, אבל אני בעצמי לא שולח דברים כאלה לאף אחת. אנחנו כבר לא ביחד, לא יודע אם יש קשר לתמונה ששלחה לי, אבל הייתי מעדיף שחברה שלי לא תעשה דברים כאלה".

  

"אם זה היה הפוך אני בטוח שהייתי מואשם בהטרדה מינית"

"אני חושב שיש הבדל בין לראות איבר נשי של מישהי זרה, נגיד בפורנו למשל, לבין לראות איבר של מישהי שאתה מכיר. נכון שראית את זה במציאות, אבל כשזה בא בהודעה פורנוגרפית זה גם סוג של זעזוע", אומר אייל, בן 45 מירושלים. "אני חי בנישואים מאושרים ומאפשרים. ביני לבין זוגתי אין סודות. כמו שהיא מתכתבת ומדי פעם נפגשת עם גברים, כך גם אני עם נשים, אבל עד גבול מסוים. יום אחד הכרתי מישהי שנמצאת בסטטוס דומה לשלי. גם היא בעצמה בזוגיות מאפשרת, ונפגשנו פעם אחת. היה ממש נחמד.

 

"לפני הפעם השנייה שהיינו אמורים להיפגש, מבלי להכין אותי לזה, היא פשוט שלחה לי הודעה שהיא מתרגשת לראות אותי שוב ולא חסכה בתמונה פורנוגרפית של האיבר שלה בלבד. אני זוכר שזה תפס אותי ברגע ממש לא טוב. הייתי בבית עם הילדים והפרצוף שעשיתי... פשוט שוק. מה הבעיה בזה? זה היה חצית גבול וזה גם היה מוב ממש מאכזב בעיניי, במיוחד מצד מישהי שמכירה את עולם המושגים של זוגיות מאפשרת, ויודעת שזה לא אומר שאנחנו צורכים באובססיביות פורנו או שיש לי איזושהי צפייה ממנה לעשות את זה. במיוחד שלא בקשתי!

 

"נשים כמוה עלולות לפגוע באנשים כמונו ולתת לנו פירוש לא נכון בחברה, שמראש לא מבינה עד הסוף את אורח החיים שלנו. אני מכבד את הנשים שאני יוצא איתן ואת המשפחה שלהן שנמצאת ברקע. לא הייתי שולח תמונה של הזין שלי אם אין לזה שום בקשה או הסכמה. יש מקום וזמן לכל דבר.

 

"נכון שזה בא מתוך כוונה טובה, וברור לי שהיא לא רצתה לזלזל בי או במשפחה שלי והיא התכוונה שההודעה הזו תהיה כמו משחק מקדים ותדליק אותי לפני שניפגש, אבל היא לא חשבה שאולי אני במקרה בבית. צריך להבין - לא שולחים תמונות אם אין שיח מיני מודע! אם זה היה הפוך, אני בטוח שהייתי מואשם בהטרדה מינית. בקיצור, אני מעדיף לא לקבל דברים כאלה יותר. לאחר שהערתי לה שלי לא שולחים דברים כאלה, היא התנצלה ומאז לא שלחה לי את זה יותר".

 

"לילה אחד קיבלתי תמונה של האיבר שלה. זה היה דוחה"

"קשה לי להאמין שיש מלא נשים שמצלמות את האיבר שלהן, הן צריכות להיות סוג מסוים של נשים שממש לא רואות ממטר", אומר גיא, בן 37 מאזור המרכז. "אני חבר באתר שמחבר בין זוגות ורווקים שבאותו ראש. אני מעדיף לא להגיד איזה כי אחרת סתם יכנסו אליו אנשים לא קשורים. בכל מקרה, הפעם הראשונה שקבלתי תמונה כזאת באה לי בהפתעה מוחלטת. זה היה אחרי שהכרתי בחורה באתר, התקשקשנו כמה פעמים בטלפון והודעות, כמובן שזה היה בהקשר מיני.

 

"פעם היא שלחה תמונה שלה חצי עירומה וכתבתי בצחוק שחסר לי עוד משהו בתמונה. לא חשבתי שהיא תבין למה התכוונתי, כלומר אני בעצמי לא באמת יודע וגם די שכחתי מזה. אבל לילה אחד אני מקבל ממנה הודעה - תמונה של האיבר שלה במלוא תפארתו. זה היה דוחה. אני לא הרגשתי מוטרד מינית כי זה יהיה צבוע להגיד את זה. בואי, אנחנו גברים ואנחנו יצורים הכי נמוכים שיש בקטע הזה, אבל כן הרגשתי סוג של דחייה ממנה. לטעמי, כוס הוא לא דבר מגרה במיוחד כשהוא לא חלק מהתמונה המלאה. להבדיל מזין כמובן, שהוא עומד בפני עצמו. אי אפשר להשוות ביניהם. אני יודע שזה נשמע רע, אבל זין יותר "נקי" ויותר נורמלי לעין.

 

"אז כן, זאת הייתה הפתעה בשבילי שככה סתם קבלתי ממנה תמונה כזאת. אני זוכר שעניתי לה תשובה די מפגרת של איזה גיף של גבר שחוטף הלם. מדי פעם היא ממשיכה, אבל אני לא מעודד את זה. לא אמרתי לה שזה מפריע לי ושזה נראה מגעיל כי אני לא רוצה להעליב אותה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
"זאת הטרדה מינית לכל דבר ועניין"
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים