שתף קטע נבחר

האפליקציה שרוצה לשמור עליכם בכביש

להשבית את הסלולרי בזמן הנהיגה, להשיג תפילין כמעט בכל מקום בעולם, לוודא שאתם שותים מספיק מים ועוד. סקירת אפליקציות

Driving Detective‏: לשמור על הנהגים מפני עצמם

אם אתם לא סומכים על עצמכם שתצליחו להימנע מלקרוא, לענות ולהתעסק עם הסלולרי בזמן הנהיגה - האפליקציה החדשה הזו היא עבורכם. היא יודעת להבחין מתי אתם נמצאים בתוך רכב נוסע ולהכניס את הטלפון שלכם למצב "לא להפריע" (בתנאי שכפתור ההפעלה שלה נמצא על מצב ON). במצב זה, כל ההודעות מהמכשיר יושתקו כדי שתוכלו להתרכז בנהיגה.

בעת שהיישום מופעל תוכלו לבחור בין שלושה מצבים: במצב הראשון והמחמיר המכשיר יהיה במצב של שקט טוטאלי, בלי התראות מכל סוג שהוא. במצב השני תוכלו לבחור שרק התראות שעון מעורר יופעלו. במצב השלישי והמקל יחסית תוכלו לקבוע אילו מההתראות הבאות יופעלו - התראות שעון מעורר, תזכורות, הודעות ושיחות מכלל אנשי הקשר שלכם או מאנשי קשר מסויימים. אפשר גם להחליט לקבל שיחות ממספר טלפון מסויים אם נעשה ממנו ניסיון התקשרות יותר מפעם אחת בתוך 15 דקות. כאשר תגיעו ליעד ותתרחקו מהרכב - המכשיר יעבור לבד למצב הרגיל.

להורדה באנדרואיד

סקירת אפליקציות (סקירת אפליקציות)

תפילין Wrapp: מקליקים ומניחים

הגט טקסי של התפילין? מסתבר שגם על זה כבר חשבו. אפליקציה חדשה מקשרת בין מי שברשותו תפילין למי שרוצה להניח. האפליקציה זכתה כבר ליותר מ-5,000 הורדות והיא זמינה להורדה ביותר מ-124 מדינות, בהן מדינות מוסלמיות כמו מרוקו וטורקיה.

סקירת אפליקציות (סקירת אפליקציות)

בכניסה לאפליקציה יהיה עליכם להירשם כמבקשים או כמציעים תפילין ולהזין את המדינה שבה אתם נמצאים ואת מספר הטלפון הסלולרי שלכם. בהמשך תוזמנו להזין תמונה, שם וכתובת מייל. לאחר ההרשמה תקבלו חיווי של מספר התפילין הזמינים באזור בו אתם נמצאים. כעת יהיה עליכם לציין את פרק הזמן שבו תישארו באותו המיקום (המיקום מזוהה אוטומטית באמצעות ה-GPS). לחצו על כפתור "בקש תפילין" והמתינו.

  

להורדה באייפון
להורדה באנדרואיד

Hydro drink water: משמעת מים

האפליקציה הזו תמליץ לכם כמה מים לשתות ותזכיר לכם בדיוק מתי לעשות את זה כדי שלא תתייבשו בימי הקיץ הלוהטים. המחשבון של האפליקציה יחשב לכל משתמש את כמות המים המדוייקת שעליו לשתות בכל יום על פי נתוניו האישיים. ניתן לכוון תזכורות ולצפות בגרפים וסטטיסטיקות וללוות את ההתקדמות שלכם בשיפור הרגלי השתייה.

להורדה באייפון
להורדה באנדרואיד

 

סקירת אפליקציות (סקירת אפליקציות)

InBrowser: גלישה דיסקרטית

דפדפן ייחודי שמיועד לגלישה דיסקרטית. כל מידע שתזינו לאפליקציה יימחק מיד כאשר תצאו מהאפליקציה,

כולל היסטוריית החיפושים, כך שלא תקבלו הצעות רכישה הקשורות לנושאים שחיפשתם.


האפליקציה תומכת במספר מנועי חיפוש כמו בינג, יאהו, גוגל ואחרים. הגלישה כאן היא מינימליסטית, מהירה וקלילה והתצוגה היא של אתרים רגילים ולא כאלה המותאמים לסמארטפון. תוכלו לצפות בקטעי וידאו באמצעות מנוע הווידאו של היישום בלי להשאיר עקבות ומידע אודות הקטע בו צפיתם.

להורדה באנדרואיד

 

Airline Flight Status Tracker: מידע אווירי

טסים לחו"ל באוגוסט? באפליקציה הזו תוכלו לקבל בזמן אמת מידע על מצבן של טיסות, זמני המראות ונחיתות וגם לעקוב אחר התקדמות טיסות ברחבי העולם. האפליקציה כוללת מידע על יותר מ-1,500 חברות תעופה, כולל הישראליות, אבל יש לזה מחיר - 4.99 דולר.

ההתמצאות באפליקציה קלה בזכות השימוש בפילטרים מתקדמים המאפשרים לערוך חיפוש על פי חברת תעופה, מצב הטיסה והאם מדובר בטיסה נכנסת או יוצאת ולקבל התראות קוליות. תוכלו לסנכרן את הטיסות עם לוח השנה של האפליקציה ולגבות את המידע ב-iCloud.

מידע נוסף שתוכלו למצוא באפליקציה: מזג אוויר מפורט באזור שדות התעופה, מפות התמצאות בטרמינלים וסידור הישיבה במטוסים.

להורדה באייפון

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
יש אפליקציה שתשמור עליכם
צילום: shutterstock
מומלצים