שתף קטע נבחר

נבחרת ישראל בגיימינג החלה את אימוניה לאליפות העולם

אליפות העולם בגיימינג תיפתח בחודש הבא בעיר גאושיונג שבטייוואן וישתתפו בה נציגים מ-42 מדינות כולל משלחת מישראל, שהחלה את אימוניה ברגל ימין עם ניצחונות מרשימים על נבחרות חזקות כמו רוסיה, אלופת העולם הנוכחית

לא הרבה אנשים יודעים, אבל לישראל יש נבחרת שמתחרה באליפות העולם בגיימינג במשך שמונה שנים מוצלחות למדי, כאשר בשנה שעברה היא אף הגיעה מקום הרביעי בתחרות להישגים מכובדים על לוח התוצאות כשסיימו במקום הרביעי בכותר League of Legends ומקום חמישי במשחק 7 Tekken ובמשחק cs:go או בשמו המלא Counter Strike Global offensive. בשקלול התוצאות הסופי הנבחרת סיימה במקום ה-9.

 

 

אם להסתכל על מחנה האימונים המוצלח של הנבחרת, קיים סיכוי ממשי להביא אפילו תואר חזרה הביתה. נבחרת Playtika ישראל כפי שהיא נקראת, קיימה בשבוע שעבר 3 משחקי אימון בכותרים שיקחו חלק באליפות העולם הקרובה שתתקיים בטייוואן. היא גברה במשחק 7 Tekken על נבחרת נמיביה, הביסו בכותר League of Legends את נבחרת אזרביג'ן וההישג המרשים ביותר היה כאמור הניצחון הגדול על הנבחרת הרוסית בכותר cs:go בו היא נחשבת כפייבוריטית ואף קטפה את המקום הראשון באליפות העולם שהתקיימה בשנה שעברה בדרום קוריאה.

 

אליפות העולם בגיימינג (צילום מסך)
האולם בטייוואן בו תיערך אליפות העולם בגיימינג(צילום מסך)
 

 

עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל אמר: "אנו מאוד שמחים על תוצאות משחקי האימונים של נבחרת Playtika ישראל מול רוסיה, אזרבייג'ן ונמיביה. נבחרת ישראל היא בין המתמודדות החזקות ביותר באליפות העולם בספורט אלקטרוני, כאשר בשנה שעברה הגיעה הנבחרת להישגים נכבדים בכל כותר. משחק האימון מול רוסיה אישש את הערכתנו כי השנה נבחרת Playtika ישראל היא נבחרת חזקה במיוחד עם קבוצות חזקות מאוד בכל כותר. השנה אנו מצפים להתעלות על תוצאות אלה ולהגיע להישגים גבוהים אף יותר. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לחברת Playtika וחברת ASUS ROG ישראל על תמיכתם בנבחרת הישראלית".

 

אליפות העולם בגיימינג (צילום מסך)
אליפות העולם בגיימינג(צילום מסך)

אליפות העולם בגיימינג (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

ב-4 בנובמבר, יום לפני המראת המשלחת הישראלית, יתקיים משחק אימון רשמי אחרון של נבחרת Playtika ישראל מול נבחרת שוודיה החזקה, משחק אשר יחתום באופן סופי את שלב האימונים של הנבחרת. ניצחון על נבחרת שבדיה ימשיך רצף מרשים של נצחונות וללא ספק יעניק רוח גבית לחברי הנבחרת שיצאו לאליפות העולם. כתב ynet יצטרף למשלחת הישראלית בטייוואן בכדי להביא לכם סיקור בלעדי ועדכונים שוטפים מימי התחרות השונים באליפות העולם.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
אליפות העולם בגיימינג
צילום מסך
מומלצים