שתף קטע נבחר

האוסקר של הגיימינג: מי קטף את פרס משחק השנה?

השנה החולפת הייתה מוצלחת במיוחד עבור תעשיית הגיימינג, וההוכחה לכך היא התחרות הצמודה במיוחד בטקס פרסי הגיימינג ובקטגוריית משחק השנה

2018 הייתה שנה מוצלחת במיוחד עבור תעשיית הגיימינג: הכותרים שהגיעו למדפים השנה הצליחו להעלות את רף הציפיות לגבהים חדשים, ויצרו תחרות קשה במיוחד בטקס פרסי הגיימינג, שהתקיים אתמול (ה') בלוס אנג'לס. זו השנה החמישית בה נערך הטקס, מעין "אוסקר" של תעשיית משחקי הווידאו, ולצד הענקת הפרסים הרשמית נחשפו בו כמה משחקים חדשים וחדשות מפתיעות.

 

 

כרגיל בטקסים מהסוג הזה, הקטגוריה המעניינת והחשובה מכולן היא זו של משחק השנה. בין המועמדים היו משחקים מדוברים במיוחד, דוגמת ספיידרמן ורד דד רידמפשן 2 - שגרף לא מעט פרסים בקטגוריות השונות. בתואר משחק השנה זכה God of War, שקטף גם את פרס הבימוי הטוב ביותר.

 

האירוע סיפק גם כמה הצצות למשחקים שצפויים לצאת בשנה הקרובה: חברת יוביסופט הציגה פרק חדש במשחק Far Cry שנקרא New dawn. המשחק החדש יתקיים בעולם אפוקליפטי וצפוי לצאת ב-15.2.19. בנוסף הציגה החברה גיים-פליי מתוך משחק בשם Ancestors: The Humankind Odyssey, משחק הישרדות שלוקח את השחקנים 5 מיליון שנה אחורה בזמן, ועוסק באבולוציה של המין האנושי מקופים קדמונים לבני האדם.

 

פורצה הורייזן 4 (צילום מסך)
פרס משחק המרוץ של השנה. פורצה הורייזן 4(צילום מסך)

 

חובבי הנוסטלגיה זכו לראות חידוש ל-Crash Team Racing, משחק המירוצים המוצלח של קראש בנדטיקוט מ-1999. בנוסף, יוצרי הסדרה המצליחה של נטפליקס Stranger Things ("דברים מוזרים"), הציגו משחק ארקייד בסגנון שנות ה-80 שמציג את קווי העלילה של העונה השלישית בסדרה.

 

חברת נינטנדו הציגה טריילר למשחק Ultimate Alliance 3 שיכלול בתוכו דמויות מהעולם המורחב של מארוול, כמו שומרי הגלקסיה, הנוקמים ואפילו אקס-מן. שחקני PUBG ישמחו לשמוע שהם הולכים לקבל מפת חורף מושלגת וחדשה שצפויה לצאת בקרוב. המתחרה, פורטנייט, לא ויתרה על חדשות משלה והציגה את הבלוק - חלק מיוחד במפה שהחליף את "ריסקי רילס", ובו יוצגו מבנים ששחקנים אחרים בנו במפות שלהם, כך שהמיקום הזה צפוי להשתנות די הרבה. הבלוק קיים כבר עכשיו במפה ומעניין לראות כמה יצירתיים השחקנים שבבית.

 

זוכים בולטים נוספים בטקס: משחק התפקידים הטוב ביותר הוא Monster Hunter World, משחק המירוצים הטוב ביותר הוא Forza Horizon, משחק האינדי הטוב ביותר הוא Celeste, משחק האסטרטגיה הטוב ביותר הוא Into The Brich, ובקטגוריית ה-Ongoing זכה הלהיט פורטנייט. את הפרס על משחק הסלולר הטוב קטף Florence, ואילו בקטגוריית יוצר התוכן של השנה זכה טיילור בלווינס, המוכר כ"נינג'ה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה: Shutterstock
גיימינג
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים