הסטורי של סנאפצ'ט - עכשיו גם בפייסבוק
לפני שלושה שבועות בלבד השיקו את פיצ'ר ה"סטורי", המזוהה ביותר עם סנאפצ'ט - במסנג'ר של פייסבוק, ועכשיו הוא מגיע לליגה של הגדולים. זוהי מכת המחץ של צוקרברג לרשת החברתית שסרבה להצעות הרכישה שלו
ה"סטורי" מגיע לפיד: הרשת החברתית הגדולה בעולם משיקה היום באופן רשמי את הפיצ'ר המזוהה ביותר דווקא עם סנאפצ'ט המתחרה. "סטוריז" מגיעה לפייסבוק עם מאות אפשרויות עריכה - וידאו או סטילז, בצילום ישיר וכמובן - למשך 24 שעות בלבד. ממש כמו באינסטגרם - תוכלו לראות את הסטורי של החברים בתוך עיגולים אדומים בקצה העליון של הפיד.
אל הסטוריז של פייסבוק תוכלו לגשת באמצעות אייקון המצלמה החדש המצוי בקצה השמאלי העליון של האפליקציה. אלפי האפקטים שתמצאו שם - כוללים מסיכות, מסגרות וסוגים שונים של אפקטים אינטראקטיביים.
כזכור, רק לפני שלושה שבועות פייסבוק השיקה את סטוריז - אבל רק בתוך אפליקציית המסרים שלה - המסנג'ר. כעת, הפיצ'ר מגיע בכל העוצמה לרשת החברתית כולה, חודש אחרי הנפקה מוצלחת ומתוקשרת מאוד של הרשת החברתית שהתחילה את הכל - סנאפצ'ט, שמוערכת כיום בכ-22 מיליארד דולרים.
סנאפצ'ט סרבה למספר הצעות רכישה אטרקטיביות במיוחד של צוקרברג מאז הושקה, עד שבסופו של דבר החל להופיע המרכיב המרכזי בה - הסטורי, בשלל האפליקציות של פייסבוק: תחילה באינסטגרם, לאחר מכן בוואטסאפ ולבסוף גם במסנג'ר ובפייסבוק עצמה.