שתף קטע נבחר

 

פייסבוק לא מתכופפת בפני נוצרים שמרנים

כביקורת על הוספת רגשון מיוחד לחודש הגאווה בפייסבוק, נוצרים שמרנים פתחו בקמפיין שמבקש גם הוספת רגשון בצורת צלב, וגרף אלפי לייקים ושיתופים. דובר של פייסבוק השיב: "אין לנו תוכניות להוסיף רגשון כזה"

 

הקמפיין השמרני בפייסבוק

הקמפיין השמרני בפייסבוק

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

עשרות אלפי לייקים ושיתופים גרפה תמונה הקוראת לפייסבוק לייצר רגשון חדש בצורת צלב, סמל הנצרות. הקמפיין הזה החל כתגובת נגד לרגשון הגאווה הזמני שהוסיפה הרשת החברתית לרגל חגיגות חודש הגאווה שחל בחודש יוני. רגשון הגאווה כבר לא זמין, אבל הקמפיין הזה בהחלט גורף תשומת לב ברשת.

 

לפני שבוע הועלתה תמונה עם הכיתוב: "היי פייסבוק, הוספתם את זה (רגשון הגאווה), אנחנו מחכים לזה (רגשון בצורת צלב)", ולא עוררה סערה מיוחדת עד שהיא שותפה על ידי ג'ושוע פיוירשטיין, פעיל נוצרי-אוונגליסטי מאריזונה שלו יותר מ-2 מיליון עוקבים בפייסבוק.

 

 

 

הפוסט כבר גרף למעלה מ-9,000 שיתופים בתוך יומיים בלבד, וגם התגובות הנלוות לו, ברובן, תומכות בקמפיין הקורא לרשת החברתית הפופולרית בעולם שחגגה בסוף השבוע האחרון 2 מיליארד משתמשים, לתמוך בקהילה השמרנית כפי שהיא תומכת בקהילת הלהט"ב.

 

לצד תגובות בסגנון "אי אפשר לרמות את הטבע", או "אלוהים לעולם לא יברא בני אדם מאותו המין שמתאהבים זה בזה", היו גם מי שפחות התחברו למסרים שמעודד הקמפיין: "אולי בתור נוצרים אנחנו צריכים להיות מוטרדים יותר מהחטאים של עצמנו ובלימוד דברי קודש - לפני שאנחנו מתחילים להעביר ביקורת על אחרים", כך נכתב באחת התגובות.

 

כאקט של מחאה שקטה נגד הקמפיין הזה, נראה שבמרבית התגובות שפורסמו לפוסט - נעשה שימוש ברגשון הגאווה בכבודו ובעצמו. הנוכחות של דגל הגאווה שמתנוסס בכל תגובה בפוסט הזה - היא תשובה בפני עצמה. דובר של הרשת החברתית הגיב לנושא ואמר: "אין כרגע רגשון בצורת צלב וגם אין שום תוכנית לייצר אחד כזה", ובזה חתם את הסיפור.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים