שתף קטע נבחר

 

הפעם עם כוכבי רשת: הפרסומת של Wix לסופרבול

ברגע האחרון החליטה החברה שהוקמה בישראל לפרסם בפעם הרביעית ברציפות בסופרבול. צפו בפרסומת עם כוכבי הרשת Rhett & Link

חברת Wix החליטה ברגע האחרון לחזור ולפרסם בפעם הרביעית ברציפות בסופרבול. ההחלטה המקורית של Wix הייתה שלא לפרסם בסופרבול השנה, אבל ברגע האחרון הוחלט לשלב פרסומת בת 30 שניות ברבע השלישי של המשחק, שיתקיים ביום ראשון הקרוב. צפו בפרסומת עם כוכבי הרשת Rhett & Link: 

 

הפרסומת של Wix

הפרסומת של Wix

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 
"קיבלנו אתמול הצעה שאי אפשר לסרב לה, לפרסם בסופרבול, והחלטנו ללכת על זה; קיבלתי את ההודעה בשעה 6:00 בבוקר, וכעבור 19 שעות, ב-1:00 לפנות בוקר, סיפקנו את הפרסומת" אמר סמנכ"ל השיווק של Wix, עומר שי. "אני גאה כל כך להיות חלק מצוות מוכשר כל כך, שמסוגל לקפוץ על הזדמנות כזאת".

 

שי הוסיף: "בפרסומת החלטנו להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם שניים מכוכבי האינטרנט האהובים עלינו ,Rhett & Link. הם יוצרי תוכנית האינטרנטית היומית הנצפית ביותר, הם משתמשי Wix, אוהדי Wix ומחברים בין הקהל המתרחב שלנו באינטרנט לבין הקהל המסורתי של צופי הטלויזיה. הזוג מדגימים את האידיאל של Wix - הפיכת היצירתיות והתשוקה שלך למותג ולעסק שלך". 

 

Rhett & Link ()
Rhett & Link
  

ב-Wix הוסיפו כי קהל העוקבים של Rhett & Link בסך כל ערוצי היו טיוב שלהם עומד על 20 מיליון, וכמות הצפיות עברה מזמן את ה-5 מיליארד. הם מוכרים כיוצרים וכמנחים של מספר תכנית כמו Good Mythical Morning, הסדרה הקומית Rhett & Link's Buddy System והפודקאסט עטור הפרסים Ear Biscuits. הצמד הוציא לאור לאחרונה ספר בשם Book of Mythicality, שהגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. כל הכרטיסים לסבב ההופעות שלהם, Tour of Mythicality, נמכרו. Rhett & Link חתמו לראשונה על הסכם שיתוף פעולה עם Wix באוקטובר 2017.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים