שתף קטע נבחר

ממחר: מתחם הווידאו של אינסטגרם עולה לאוויר

הרשת החברתית עורכת הערב אירוע השקה למתחם IGTV, שבו ניתן יהיה לצפות בסרטונים ארוכים, בהם גם קטעים מסרטי קולנוע

הטלוויזיה של אינסטגרם: הרשת החברתית לתמונות ולסטורי'ס עושה צעד משמעותי לכיוון תכני וידאו, וצפויה להשיק הערב את מתחם ה-IGTV. כפי שדווח מוקדם יותר החודש, אינסטגרם שואפת להרחיב את פעולותיה בתחומי הווידאו, ובהתאם לכך משיקה מתחם חדש המוקדש כולו לסרטונים באורך של עד שעה.

 

מתחם הווידאו של אינסטגרם (אילוסטרציה: Shutterstock)
מתחם הווידאו של אינסטגרם(אילוסטרציה: Shutterstock)

 

עבור אינסטגרם, שהתמקדה עד כה בסרטוני וידאו קצרים במיוחד (עד דקה אחת בלבד כסרטון, ועד 15 שניות בסטורי), מדובר בעליית מדרגה שצפויה לקרב אותה אל פלטפורמת הווידאו הפופלרית יוטיוב, מאמץ שגם החברה האם - פייסבוק, שותפה לו בשנה האחרונה.

 

מתחם IGTV יחל להיות זמין למשתמשים החל ממחר כחלק מטאב ה-Explore, והסרטונים יוצגו על פי הפורמט המקובל של אינסטגרם - בצורה אופקית. כמו כן, אינסטגרם תאפשר שיתוף סרטונים ברזולוציית 4K ועל פני מסך מלא.

 

איזור הווידאו החדש אמור להכיל, לפחות בשלבים הראשונים, תכנים המיוצרים על ידי מיטב "סלבריטאי אינסגרם", משתמשים פופולריים במיוחד ברשת החברתית. למרות זאת, נראה כי אינסטגרם יוצרת שיתופי פעולה עם יצרניות תוכן וחברות הפקה מוכרות. בין הסרטונים הראשונים לעלות יופיעו גם קטעים מתוך סרטי קולנוע חדשים, דוגמת הסרט "תופסת" שיעלה לאקרנים בשבוע הבא.

 

 

לאינסטגרם יש כיום למעלה מ-800 מיליון משתמשים יומיים פעילים, כשפיצ'ר ה"סטורי" הולך וצובר תאוצה כל הזמן - עם כ-30 מיליון מספרי סיפורים ביום.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה: Shutterstock
אינסטגרם
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים