שתף קטע נבחר

תקלה בפייסבוק ובוואטסאפ? טלגרם מרוויחה

אפליקציית המסרים המידיים הרוויחה שלושה מיליון משתמשים חדשים ביממה האחרונה, על רקע הבעיות בוואטסאפ במסגרת התקלה הנרחבת ששיבשה את השירותים השונים של פייסבוק. "יש לנו מקום לכולם", הצהיר מנכ"ל טלגרם

התוצאה של הקריסה? שלושה מיליון משתמשים חדשים הצטרפו ביממה האחרונה לאפליקציית המסרים המידיים טלגרם – על רקע התקלה הנרחבת בפייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם. התקלה החלה אתמול (ד') בשעות הערב ונמשכה עד שעות הבוקר.

 

מייסד ומנכ"ל טלגרם, פאבל דורוב, פרסם הבוקר את הנתון המעניין לגבי מספר המצטרפים לאפליקציה בערוץ הפרטי שלו בטלגרם.

"יש לנו מקום לכולם". ההודעה של מנכ"ל טלגרם(צילום מסך)
 

"אני רואה ששלושה מיליון משתמשים הצטרפו לטלגרם ב-24 השעות האחרונות. מצוין. יש לנו פרטיות אמיתית ומקום לכולם", כתב דורוב. מדובר במספר לא מבוטל של משתמשים חדשים עבור השירות שהכריז על 200 מיליון משתמשים פעילים לפני כשנה.

 

משתמשי פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות, קשיים להתחבר והודעות שגיאה החל מאתמול משעות אחר הצהריים. הבוקר התקלה נפתרה.

צילום מסך (צילום מסך)
תקלה בפייסבוק. צילום מסך(צילום מסך)
 

לפי אתר Down Detector, המרכֵּז דיווחי משתמשים מסביב לעולם, התקלות היו בעיקר באזור ארצות הברית, קנדה, אירופה והמזרח התיכון. מפייסבוק נמסר אמש בתגובה: "אנחנו מודעים לכך שחלק מהאנשים מתקשים להתחבר למשפחת האפליקציות של פייסבוק. אנחנו פועלים כדי לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי".

  

טלגרם היא האפליקציה המתחרה של וואטסאפ בעולם המסרים המידיים. בטלגרם מתבססים על תרומות מהמשתמשים כמודל כלכלי ולא על פרסומות, המבוססות על שימוש במידע של המשתמשים, כמו שקורה בפייסבוק ובאינסטגרם. בטלגרם מתגאים בשמירה על פרטיות המשתמשים ואף השיקו פיצ'ר של הצפנה מקצה לקצה כבר ב-2013, שלוש שנים לפני וואטסאפ.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מרוויחה מההפקר. טלגרם
צילום: shutterstock
מומלצים