שתף קטע נבחר

LG תציג את ה-V30 בברלין

עכשיו זה סופי: חברת LG שלחה הזמנות לעיתונאים לאירוע ההכרזה על פאבלט הדגל החדש שלה, שייערך בכנס IFA בברלין ב-31 באוגוסט. ה-V30 אמור להתחרות בנוט 8 ובאייפון 8

חודש ספטמבר (אולי אפילו סוף אוגוסט) עומד להיות חודש חם עבור הסמארטפונים הגדולים. חברת סמסונג תשיק את הנוט 8 ככל הנראה באירוע שיתקיים בסוף חודש אוגוסט, אפל תכריז על האייפונים החדשים באירוע שהיא תערוך במהלך חודש ספטמבר והיום התקבל האישור הסופי לגבי מועד ההכרזה של ה-V30 של חברת LG, כאשר החברה שלחה הזמנות "Save The Date" לאירוע ההכרזה שיתקיים ב-31 באוגוסט במהלך יום העיתונות שלפני הפתיחה הרשמית של כנס האלקטרוניקה הגדול בברלין, IFA.

 

ההזמנה לאירוע (צילום: LG)
ההזמנה לאירוע(צילום: LG)

 

על פי השמועות שמסתובבות ברחבי הרשת בשבועות האחרונים ה-V30 יגיע עם מסך מסוג OLED אשר ימתח מקצה לקצה, כך גם מעידה הצללית אשר מופיעה בהזמנה שנשלחה לעיתונאים, והוא יהיה ככל הנראה בגודל של 6.2 אינץ' וברזולוציית 2K. מבחינת העיצוב, המכשיר צפוי להכיל גב זכוכית, בניגוד למבנה המתכתי של ה-V20 ואילו הפיצ'ר הייחודי שלו, המסך המשני יהיה בחלק הקדמי של המכשיר וממש יעטוף את המצלמה הקדמית שתמוקם בדיוק במרכז החלק העליון של המכשיר. מבחינת המפרט הטכני, לא צפויות הפתעות דרמטיות כאן והמכשיר יציג את המעבד האחרון של חברת קוואלקום, כאשר אולי גם כאן נראה את דגם ה-836, או לכל הפחות, את הדגם הנוכחי, סנאפדרגון 835, מעבד שהחברה לא זכתה לשים ב-G6 מכיוון שקוואלקום מכרה את כל המלאי לחברת סמסונג עבור הגלאקסי S8.

 

האם כך יראה ה-V30...? (צילום מסך)
האם כך יראה ה-V30...?(צילום מסך)

 

גם ל-V30 יש מצלמה ראשית כפולה שתציע כמו היום את האופציה לצילום בזווית רחבה ולא אופציה לזום אופטי. המצלמה הקדמית תהיה משופרת אך בגלל מיקומו של המסך המשני, היא לא תהיה כפולה והיא תציע את האופציה של סלפי קבוצתי (צילום רחב זווית) כפיצ'ר של תוכנה ולא חומרה. המכשיר יציע אופציה של 4GB של זיכרון הפעלה ביחד עם 64GB של זיכרון אחסון לצד גרסה נוספת הכוללת 6GB של זיכרון הפעלה לצד 128GB של זיכרון אחסון. גם ה-V30 יגיע עם עמידות למים ואבק כמו שאר המתחרים. אנחנו נהיה בברלין באירוע ההכרזה ונדווח לכם ישירות מהשטח על כל החידושים של LG ושל שאר החברות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים