שתף קטע נבחר

בעזרת השם: איך יקראו לאייפון הבא

אסופת ההדלפות, השמועות והלחשושים הולכת וגוברת ככל ששעת האפס מתקרבת, ונראה שכבר יש מושג די ברור איך יראה ויתנהג מכשיר האייפון הבא. מה שעדיין פחות ברור - זה איך יקראו לו. הנה כמה השערות סבירות

 

 

אייפון העשור איז קאמינג: לא, עוד לא ממש ברור מתי (במהלך ספטמבר ויש סיכוי שאולי קצת אחרי), אבל לאור ריבוי ההדלפות, השמועות, התמונות והסרטונים - יש תחושה שאנחנו כבר קצת יודעים מה עומד להגיע מבחינת המראה והמפרט של מכשיר האייפון החדש. על פי ההשערה הרווחת, בהשקה המסורתית של אפל השנה יוצגו שלושה מכשירים: שני מכשירי המשך לאייפון 7 (דגמי S ו-S פלוס), וגולת הכותרת - מכשיר חדש שאמור לציין גם את העובדה שחלפו 10 שנים מאז האייפון הראשון.  

 

 

באופן לא מפתיע, אחד המרכיבים היותר מסתוריים בהשקה הזאת הוא כמובן השם של הרך הנולד. כרגע מתרוצצות ברשת חמש השערות מרכזיות, מבוססות יותר או פחות, שמבקשות לנבא את שם הדגם הבא של האייפון. למה זה חשוב? כל מי שיודע חצי דבר על מיתוג - וזו ללא ספק המומחיות של חברת אפל, מבין שלשם הזה יכול להיות חלק חשוב מאוד בהצלחה או בכישלון של המכשיר במכירות.

 

אין חדש תחת השמש: iPhone 8

אם ייבחר, יהיה זה בסך הכל ההמשך הטבעי והסדרתי של שמות המכשירים. בקרב מי שבטוחים שמכשיר הדגל החדש צריך להכיל בתוכו איזשהו איזכור לעובדה שהוא מושק עשר שנים אחרי האייפון הראשון, זו לא נראית כמו אפשרות סבירה במיוחד. אבל יש גם סיכוי שטים קוק יבחר לעשות דווקא מהלך של הפוך על הפוך, ולהמנע מאיזכור כזה.

 

חוגגים עשור: iPhone X

זה אולי לא מסתדר מבחינה סדרתית - הזינוק מ-7 ל-10, אבל זה עובד יופי ברמת המיתוג, אז למה לא? האות X כמובן מסמלת את הספרה בספרות רומיות, ותודו שזה גם נראה מצוין. לא, זה לא אומר שיצאו רק 10 דגמים מאז ההכרזה ההיסטורית ההיא ביוני 2007, למעשה המספר הזה קרוב יותר ל-15. אבל המטען הנוסטלגי שהכותרת הזו מכילה עשוי להשתלם במיוחד, גם אצל צרכנים לשעבר שישמחו לחזור לבחירה ההיא.

 

מחפשים שם לרך הנולד
מחפשים שם לרך הנולד

 

נוסטלגיה יוקרתית: iPhone Edition

כחלק מגל השמועות, נודע גם כי מכשיר העשור צפוי להיות מתומחר קצת אחרת ממה שהורגלנו אליו. עם תג מחיר משוער של 1,000 דולר ומעלה - יש סיכוי שהמילה "מהדורה" (שמרמזת על מהדורה מוגבלת גם אם בפועל היא לא באמת כזו) - תצורף לשם המכשיר, כמו שכבר ראינו בעבר עם השעונים החכמים.

 

להתיישר עם הקטלוג: iPhone Pro

גם ההשערה הזו בנוגע לשם המכשיר מתבססת על בחירות קודמות של החברה באשר לקטלוג המוצרים הפופולריים שלה. אחרי האייפד פרו והמקבוק פרו, למה שלא יהיה גם אייפון כזה? גם הבחירה הזו עשויה לנפח את תג המחיר של המכשיר אפילו יותר, שכן היא ממצבת אותו בראש רשימת הדגמים כחדיש והיוקרתי ביותר, מצד שני יש סיכוי שכמיטב המסורת, מכשיר ה"פרו" יוביל להוזלה של הדגמים האחרים.

 

התפוח הגדול: Apple Phone

הניחוש הזה מבוסס על קטלוג המוצרים והשירותים של החברה שלא מתחיל ב-i המיתולוגית. אחרי אפל מיוזיק, אפל TV ואפל Watch - יכול להיות שהאייפון יהפוך לאפל פון. זו גם תהיה דרך לבדל את המכשיר מקודמיו - שוב, בהתאם לעובדה שהוא אמור לציין איכשהו את שנת העשור. המנחשים טוענים שהאפשרות הזו - אם תתממש, יכולה להיות גם דרך לגיטימית עבור טים קוק להטביע חותם על קו המוצרים המזוהה ביותר עם סטיב ג'ובס.  

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים